راه های فراوانی برای سرمایه گذاری در ترکیه موجود هستند که یکی از آن ها خرید ملک است. شما می توانید زمین خریداری کنید و به ساخت و ساز مشغول شوید و یا به ثبت شرکت در این کشور بپردازید. ترکیه شرایط را برای سرمایه گذاران نسبت به گذشته بسیار راحت تر کرده است و به همین دلیل نیز هست که تعداد سرمایه گذاران در این کشور افزایش قابل توجهی یافته است.

همانطور که می دانید، سالانه به تعداد مهاجران به کشور هایی که از نظر اقتصادی و شرایط کاری و تحصیلی مناسب هستند، افزوده می شود. از جمله این کشور های مقصد که پذیرای مهاجران از اقصی نقاط جهان است، می توان ترکیه را نام برد.

زندگی در ترکیه
زندگی در ترکیه

ترکیه به سبب رشد صعودی شرایط اقتصادی کشورش طی چند سال گذشته، توانسته نظر سرمایه گذاران و افراد زیادی را جهت خرید ملک در ترکیه و اقدام برای دریافت اقامت دائمی جلب کند. به این سبب از چند سال گذشته نام بردیم که در ایام قدیم تر، برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه، به میلیون ها دلار سرمایه احتیاج بود، شما اکنون با حدود دویست و پنجاه هزار دلار آمریکا می توانید ملکی را در ترکیه خریداری کرده و اقامت دائم این کشور محبوب را دریافت کنید.

از جمله سوالاتی که برای بسیاری از افراد در رابطه با خرید ملک و خانه در ترکیه پیش می آید این است که کدام شهر را باید مد نظر قرار دهم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که همه چیز به بودجه شما، هدفتان از مهاجرت و شرایط مورد نظرتان بستگی دارد.

از جمله شهر های ترکیه که مقصد بسیاری از افراد است می توان به استانبول، آنکارا، ازمیر و ... اشاره کرد. همانطور که احتمالا می دانید استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که بسیار پیشرفته و سرشار از انواع برج ها و ملک های خیره کننده است. در این شهر می توان رستوران ها، مراکز خرید معتبر، بناهای دیدنی و فضاهایی مخصوص پیاده روی و گذراندن وقت را یافت و زندگی لذت بخشی را سپری کرد.

اولین دلایل مهاجرت افراد به ترکیه، می توان به نزدیک بودن فرهنگ مردمش به ایرانیان عزیز و همچنین همسایه بودن ایران و ترکیه اشاره کرد. از دیگر دلایل نیز می توان توانایی اخذ اقامت بلافاصله و یا 5 سال پس از خرید ملک در ترکیه اشاره کرد. با دریافت اقامت ترکیه، شما می توانید پاسپورت ترکیه را که مورد قبول بسیاری از کشور های توسعه یافته است را دریافت کنید و حتی بدون احتیاج به ویزا به 80 کشور سفر کنید.

منبع:

https://vrgl.ir/jTr37