x تبلیغات
دانستنی ها

روش استفاده از ضدزنگ

ضد زنگ و آستري طوسي آماده سازي سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگي، براده و همچنين چربي، گرد و خاك و آلودگي پاك كرده و تا خشك شدن كامل آن صبر كنيد. پوسته‌هاي رنگ هاي قديمي بايستي از سطح زدوده شده و سطحي صاف بدست آيد. بنا بر ضرورت‌، جهت از بين بردن رنگ‌هاي قبلي و زنگ زدگي مي توان از سنباده يا سند بلاست استفاده كرد.

براي خريد ضد زنگ مي توانيد به وب سایت جمیل مراجعه کنید.

روش مصرف: محتواي ظرف را با مقدار مناسب تينر روغني به تدريج رقيق نموده و بر روي سطح مورد نظر اعمال كنيد. ميزان اختلاط تينر روغني به رنگ بستگي به درجه حرارت محيط ، سطح زير كار و نيز وسيله رنگ آميزي دارد. ولي در شرايط معمول رنگ آميزي اين ميزان بر حسب درصد وزني ، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتك 12%-10 % و با پيستوله20 %-15 % است.

2. اعمال پرايمر در دماي محيط بالاي 10 درجه سانتيگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي شود. پس از اتمام كار دستها، ابزار آلات رنگ آميزي يا مواد ريخته شده بروي زمين را با تينر روغني شسته و خشك نمائيد. ايمني و انبارداري : محتويات ظرف را در محيط خشك ، خنك و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري نمائيد. بعد از مصرف ، درب ظرف را محكم ببنديد . بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد. در هنگام اعمال رنگ، از تهويه و ماسك مناسب استفاده نموده و در صورت امكان دربها و پنجره ها را باز بگذاريد. دستها را پس از استفاده بشوئيد.

آمادگي سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگي، براده و همچنين چربي، گرد و خاك و آلودگي پاك كرده و تا خشك شدن كامل آن صبر كنيد. پوسته‌هاي رنگ‌هاي قديمي بايستي از سطح زدوده شده تميز و سطحي صاف بدست آيد. بنا بر ضرورت، جهت از بين بردن رنگ هاي قبلي و زنگ زدگي مي‌توان از سنباده يا سند بلاست استفاده كرد.

محتواي ظرف را با مقدار مناسب تينر روغني به تدريج رقيق نموده و بر روي سطح مورد نظر اعمال كنيد. ميزان اختلاط تينر روغني به ضد زنگ بستگي به درجه حرارت محيط، سطح زير كار و نيز وسيله رنگ آميزي دارد. ولي در شرايط معمول رنگ آميزي اين ميزان بر حسب درصد وزني‌، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتك 12%-10 % و با پيستوله20 %-15 % است.

اعمال پرايمر در دماي محيط بالاي 10 درجه سانتيگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي‌شود. پس از اتمام كار دست‌ها، ابزار آلات رنگ آميزي يا مواد ريخته شده بروي زمين را با حلال يا تينر روغني شسته و خشك كنيد. محتويات ظرف را در محيط خشك‌، خنك و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري كنيد. بعد از مصرف‌، درب ظرف را محكم ببنديد.

 

بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد. در هنگام اعمال رنگ ، از تهويه و ماسك مناسب استفاده كنيد و در صورت امكان درب‌ها و پنجره ها را باز بگذاريد. دستها را پس از استفاده بشوئيد.

منبع:

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA


 

راهکارهایی برای داشتن خانه ای مرتب!

داشتن خانه مرتب هدف شماست اما گاهی به این نتیجه می رسید که همیشه ظاهر خانه تان به هم ریخته و کثیف است؟

10 موردی که خانه شما را کثیف نشان می دهد و برای مرتب کردن باید رعایت کنید

می خواهیم از مرتب کردن خانه صحبت کنیم پس یک راست به سراغ گزینه هایی می رویم که باعث کثیف دیده شدن منزلمان می شوند و باید رفع شوند

برای نظافت منزل صادقیه به شرکت مهرگان مراجعه کنید.

خانه نامرتب و ظروف شسته نشده:

مشکل:پس از صرف غذا، ظروف کثیف بسیاری کنار و یا داخل سینک می باشد.

راه حل:پس از مصرف غذا، فورا شروع به شستن ظروف خود کنید. بله این مورد ساده است. اگر شما ماشین ظرفشویی دارید که کارتان ساده می باشد و فقط باید ظروف داخل ماشین بگذارید و سپس به کارهای خود برسید.

اما اگر خودتان ظروف را می شویید، داخل آشپزخانه، کنار سینک یک جای خالی را برای خشک کردن ظروف در نظر بگیرید. پس از خشک شدن ظروف، آنها را با یک دستمال، تمیز کنید تا بدرخشند.

خانه نامرتب و سینک کثیف:

مشکل:چرب و کثیق شدن سینک

راه حل :اگر شما سینک خود را با آب و مایع ظرفشویی بشویید، تمیز به نظر می رسد ولی کاملاً تمیز به حساب نمی آید. اگر سینک شما چینی یا آهنی باشد ابتدا کمی جوش شیرین بریزید و در سرتاسر سینک پخش کنید و کمی صبر کنید سپس با آب گرم و صابون کامل شستشو دهید.

تخت های بهم ریخته و خانه نامرتب:

مشکل:مرتب کردن تخت

راه حل :آیا تمام کشمکش شما صاف کردن پوشش تخت می باشد؟ مشکلی ندارد شما موظفید که هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید به این روش که ابتدا ملافه ی خود را صاف کنید و سپس پف بالش خود را بخوابانید به همین سادگی.

به هم ریختگی داخل خانه:

مشکل :جمع شدن وسایلی مانند اسباب بازی روزنامه و دیگر اشیا به روی زمین

راه حل :سعی کنید هر چیزی را که از آن استفاده می کنید آن را در جای خود قرار دهید

کثیفی کف زمین:

مشکل :لکه دار شدن بی مورد کف زمین

راه حل :در صورت کثیف شدن زمین یک جارو را به اختیار خود بگیرید و زمین را تمیز نمایید شما نیازی به این ندارید که هر هفته پرده های خود را بشوید فقط لازم است که خورده ریز ها و موهایی که در طی هفته به پرده میچسبند را غبارروبی کنید

کف زمین یکی از مهم ترین قسمت های خانه می باشد و باید به تمیزی آن اهمیت بسیار زیادی بدهید سعی کنید با تمیز کردن آن به خانه خود رنگ و لعاب بهتری بدهید و بیشتر به چشم دیگران بیایند.

کمبود قفسه

مشکل:در هم بودن کتابها و کاغذ ها بر روی زمین

راه حل :با خرید قفس شما می توانید تمام کتاب ها و کاغذها را داخل آن جای بدهید و با گذاشتن تعدادی گیاه عکس در اتاق چشم همگان را خیره کنید و از دیدن اتاق خود لذت ببرید.

کثیف و شلوغ شدن میز ناهار خوری:

مشکل :میز ناهار خوری تنها برای میل کردن غذا استفاده نمی شود بلکه برای هر کاری استفاده میشود.

راه حل :زیر میز یک سطل آشغال بگذارید و به اعضای خانواده خود بگویید وسایلی را که نیاز ندارند را داخل آن بریزند یا میز را در قسمتی از خانه خود قرار دهید که در کنار میز یک سطح صافی باشد تا بتوانید وسایل اضافه را روی آن بگذارید مانند روزنامه کتاب.

تمایل به شستن لباس نداشتن

مشکل :لباس های شسته شده مانند دکور در سبد می باشد.

راه حل :تغییر دادن عادت خود نسبت به شستن لباس های تان حدوداً ساخت می باشد سعی کنید که یک یا دو روز در هفته را به شستن لباس های تون اختصاص دهید با این کار هم لباس های تان تمیز می شود و هم خانه تان تمیز می شود پس از شستن لباسها آنها را تا کرده و در کمد قرار دهید.انباشته شدن وسایلی که مورد استفاده ما قرار نمی گیرند:

مشکل :مثلاً هنگامی که شما کابینت خود را باز میکنید موزه ایی از وسایل که به ندرت از آنها استفاده می کنیم نظر می رسد.

راه حل :قوطی ها و بطری های اضافی خود را جمع کنید و در واقع با خودتان رو راست باشید که آیا وسایلی که در کابینت یا جای دیگری از خانه هست به کارتان می آید یا خیر با این کار بسیار ساده فضای بازی را به کابینت های خود برگردانید.نامرتب بودن داخل و خارج یخچال:

مشکل :روی در یخچال تان کاغذ های بسیاری با عنوان یادداشت های خود و همسر و فرزند تان می باشد و داخلی یخچال بسیار نامرتب است.

راه حل :ابتدا تمام وسایل داخل یخچال را به بیرون انتقال دهید سپس داخل یخچال را تمیز کنید در آخر وسایلی که هنوز تاریخ استفاده آنها به پایان نرسیده را به یخچال انتقال دهید و تمام وسایل را به ترتیب درون یخچال جای دهید.

منبع:https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.p43490


 

مزایا ومعایب شغل سمساری

بازار کار سمساری

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران در خصوص حوزه فعالیت صنف متبوعش می‌گوید: فعالیت صنف ما به دو گروه تقسیم‌شده است یکی خریدوفروش لوازم دست‌دوم منزل واداری است و قسمت دوم هم خریدوفروش کالاهای فرسوده‌ای است که امکان بازسازی آنها وجود دارد.

وب سایت دپوچی یک خریدار ضایعات در تهران است که شما به راحتی و فقط با تماس گرفتن میتونید لوازم دست دوم منزلتان را بفروشید.

 

سمساری در تهران
سمساری در تهران

در کالاهای خانگی سمساران می‌توانند به‌صورت امانت حتی لوازم آکبند را نیز بفروشند. البته این لوازم نو معمولاً وسایل خانه است که چند سال مانده و مدل آن قدیمی شده است. این وسایل معمولاً مربوط به خانواده‌هایی است که برای جهیزیه اجناسی را تهیه‌کرده‌اند، چند سال انبارشده و حالا می‌خواهند آن را تبدیل به احسن کنند پس به سمساران مراجعه می‌کنند و به‌صورت امانت آن را در معرض فروش قرار می‌دهند.

کادوها یکی از اصلی‌ترین کالاهای مورد معامله این صنف می باشد «متأسفانه در کشور مابعد از عروسی از یک جنس برای عروس و داماد ۱۵ تا کادو می‌آید مثل ساعت و ظروف چینی. طبیعتاً این کالاها مورد مصرف خانواده قرار نمی‌گیرند و برای فروش به ما واگذار می‌کنند.»

محدوده فعالیت صنفی سمساری

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران حدود فعالیت اتحادیه را این‌گونه تشریح می‌کند: «همه اجناس فقط در صورت دست‌دوم بودن جزو حدود فعالیت صنف ما قرار می‌گیرد. فقط آن دسته از اجناسی که اتحادیه مربوط به آنها کار فروش انواع دست‌دوم آن را به‌طور رسمی انجام می‌دهند، در حوزه فعالیت ما نیست.

تعداد واحد صنفی سمساری:

در سال‌های اخیر تداخل صنفی ایجادشده است مثلاً برخی از اعضای اتحادیه ما که پروانه کسب دارند کارهای صنوف دیگر را انجام می‌دهند یا بالعکس. درمجموع حدود ۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه معتبر دائم داریم و حدود ۵۰۰ واحد صنفی هم دارای پرونده برای پروانه‌دار شدن هستند.

مزایای شغل سمساری چیست؟

سمساری هنر ارزان خریدن و معقول فروختن است ،پس حاشیه سود را شما تعیین میکنید

با سرمایه اولیه کم هم میتوان شروع کرد (بستگی به هدف نهایی شما دارد)

یکی از مزیت‌های این شغل این است که فعالیت در این صنف نیازی به انبار ندارد و یک مغازه 15 تا 30 متری کفایت می‌کند.

معایب شغل سمساری چیست؟

مکان نقش مهمی درفروش و درآمد شما دارد

شغلی است که فعالیت بدنی زیادی نیاز دارد (البته در بعضی موارد و همیشگی نیست)

تقاضا برای اجناس برقی دست‌دوم بسیار پایین است و بازار و حاشیه سود را تحت شعاع قرار می‌دهد

اکثر مشتریان سمساری‌ها، افراد کم‌درآمد جامعه هستند که توان خرید کالاهای نو و گران‌قیمت را ندارند.

رضایت شغلی فعالان سمساری

رضایت شغلی یعنی ارزیابی یک نفر از شرایط شغلی خودش ما تو این بخش برای بررسی میزان رضایت مندی سمساری مصاحبه های زیادی رو بررسی و از چندین سمسار فعال در حوزه سمساری در مورد میزان رضایتشون پرس و جو کردیم.

نتیجه این بررسی به این صورت بوده که میزان رضایت مندی سمسارها از شغلشان چیزی حدود 50 در صد می باشد.

مشاغل رقیب با شغل سمساری

سمساری‌های اینترنتی

سمساری‌های اینستاگرامی

اپلیکیشن های شیپور و دیوار

فروشگاه‌های لوازم‌خانگی

سمسارهای دوره‌گرد

آگهی‌های روزنامه‌ای

تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی شغل سمساری

شغل سمساری از جمله مشاغلی است که فعالان آن با هر میزان تحصیلاتی قادر به ورود به آن هستند.

در یک کلام می تونم این رو بهتون بگم که برای تبدیل شدن به یه سمساری پولساز و سودآور موارد مهم تری از تحصیلات وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید نداشتن تحصیلات زیادی هم به چشم نخواهد آمد.

البته همنطور که همیشه گفتم تحصیلات توی هر زمینه ای برای ورود به بازار کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود چون باعث ایجاد نگرش متفاوت به مسائل خواهد شد و در نهایت باعث اتخاذ تصمیمات بهتر برای شماست.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

 

نظافت منزل چیست؟

نظافت منزل یکی از کارهایی است که اکثر افراد با انجام آن مشکل دارند و به علت سختی و زمان بر بودن آن حاضر نیستند آن را انجام دهند. در این مواقع بهترین کاری که فرد می‌تواند انجام دهد استفاده از یک نظافتچی معتبر است تا در کمترین زمان ممکن بتواند کار نظافت را انجام دهد.

در اکثر مواقع پیدا کردن یک نظافتچی مورد اطمینان مقداری سخت به نظر می‌رسد. برای همین پیشنهاد می‌شود از شرکت‌های نظافتی برای این کار استفاده شود.

شرکت خدمات نظافتی مهرگان با سابقه چندین ساله و داشتن نیروی نظافتی آقا و خانم قابل اعتماد و تمیزکار آماده ارائه خدمات نظافت منزل تهران می باشد.

 

نظافت منزل ازگل
نظافت منزل ازگل

چرا نظافت منزل را به نیروهای متخصص بسپاریم؟

نظافت منزل در زمره کارهای خدماتی خانه است و نیاز به تجربه و تخصص‌های بسیاری دارد. چرا که فردی غیر متخصص وقتی اقدام به این کار می‌کند، هیچ‌گاه نمی‌تواند مانند فردی که هر روز با این حرفه سروکار دارد، به امر نظافت و پاکیزگی منزل بپردازد.

از سویی دیگر نظافت خانه کاری زمان‌بر است که با توجه به شاغل بودن اغلب زنان و مردان و یا فعالیت‌های دیگری که در آنها حضور می‌یابند، مخصوصا در شهرهای بزرگی چون تهران، نیاز به شرکت‌های نظافت منزل احساس می‌شود.

مراقبت از منزل و جلوگیری از آسیب رسیدن به منزل و اسباب منزل نیز در افزایش هر چه بیشتر رزرو نظافتچی منزل تاثیر داشته است، چرا که نیروهای متخصص نظافت در شرکت های معتبر به صورت کامل مواد شوینده و پاک کننده و نیز روش‌های اصولی را می‌شناسند و از آسیب رسیدن به منزل و وسایل منزل را در هنگام نظافت منزل جلوگیری می‌کنند.

خدمات نظافت در منزل برای چه کسانی بهتر است؟

خدمات نظافت در منزل در نگاه اول ممکن است هزینه بر باشند، اما در نگاهی عمیق‌تر، قشر پرمشغله جامعه با دریافت خدمات نظافت در منزل، وقت بیشتری برای کار کردن دارند و در واقع، دریافت این خدمات نوعی صرفه جویی در هزینه ها می‌باشد و اجازه نمی‌دهد نظافت منزل تبدیل به شغل دوم شما شود.

حضور در منزلی که نظافت شده باشد، احساس بسیار مطلوبی را به انسان منتقل می‌کند، اما آیا برای کسب چنین احساسی باید وقت و انرژی خود را صرف نظافت منزل کرده و از انجام کارهای لذت‌بخش خود جا بمانیم؟ قطعاً در زندگی ما کارهای جذاب تر و لذت‌بخش‌تری نسبت به تمیز کردن منزل وجود دارد. با توجه به مسئولیت‌های مختلفی که بر عهده داریم، بهتر آن است که تا حد ممکن در وقت خود صرفه‌جویی کنیم. شرکت‌های خدماتی به همین منظور خدمات نظافت منزل و دفتر کار را ارائه می‌دهند تا شما آسایشی را بدست آورید که لایق آن هستید و وقت خود را صرف کارهایی کنید که برایتان لذت بخش است.

منبع:https://ariapak.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/

تلویزیون سونی و آشنایی با امکاناتش

با سلام در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های تلویزیون سونی می پردازیم.

کیفیت تصویر 4K HDR

تلویزیون های سونی ؛ مشاهده تصاویر 4K که از فناوری HDR بهره می برد، نگاهی جدید را برای کاربران و مشاهده کنندگان تلویزیونهای سونی به همراه خواهد آورد. وجود کنتراست بالا ، نمایش کامل جزئیات ، روشنایی تصویر وسیع ، پشتیبانی کامل از رنگ ها و … از ویژگی های مهم تلویزیون های مجهز به HDR است. این قابلیت در تلویزیون ها تصاویر را به صورت واقعی و با کیفیت و وضوحیت بالا به نمایش در خواهد آورد.

فروشگاه سونی شهراد برای خرید انواع محضولات سونی در خدمت شما می باشد.

 

 

تراشه X1 جهت پردازش تصاویر با کیفیت 4K

برای پردازش تصویر با کیفیت 4K لازم است پردازنده ای قدرتمند موجود باشد. شرکت سونی با قرار تعبیه پردازنده X1 بر روی تلویزیون هایش این امکان را فراهم کرده است. تصاویر 4K با وضوحیت و کیفیت بالا جهت پخش بر روی تلویزیون توسط دستگاه های بلوری ، پخش کننده دی وی دیو تصاویر قرار گرفته بر روی اینترنت آماده خواهند شد و با این پردازشگر قوی به نمایش درخواهند آمد.

از امکانات خاصی که منحصر به سونی است TRILUMINOS است . این امکان پالت رنگ قوی را برای ایجاد تصاویر در اختیار دارد. رنگ های اصل یکه شامل قرمز ، سبز و آبی هستند با دقت بالا تولید خواهند شد و با ترکیب دقیق رنگ های زنده پدید خواهند آورد. به خوبی می توان رنگ ها و تضاد هر چند اندک را در میان تصاویر پخش شده دید و تصاویری با دانه بندی دقیق ایجاد خواهد شد.

موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO

این موتور پردازشگر تصویر، تصاویر 4K را با قدرت و دقت بالا ایجاد خواهد کرد. تمامی پیکسل های تصویر با وضوحیت فوق العاده پردازش شده و به نمیش در خواهند آمد. تصاویر ایجاد شده دارای کنتراست ، رنگ و تضاد رنگی فوق العاده هستند. در تصاویری که توسط موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO ایجاد خواهند شد می توان جزئیات را یافت و تضاد ها را هر چند هم کوچک دید

 

سیستم عامل Android TV

تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل محبوب Android TV برای کاربران این سیستم عامل آماده شده اند. اندروید که اکنون به لطف استفاده بالا در گوشی های هوشمند، محبوبیت بالایی را در میان کاربران یافته ، سیستم عامل اصلی تلویزیونهای سونی است. کاربران می توانند به راحتی توسط این سیستم عامل به وب گردی بپردازند و با تلویزیون هوشمندشان در تعامل باشند و از امکانات گنجانده شده در این تلویزیون ها سود ببرند. بدون شک کارایی این سیستم عامل در قاب بزرگتر، هیجان انگیزتر و دلپذیرتر خواهد بود.

جستجوی صوتی در تلویزیونهای سونی

از قابلیت هایی که سیستم عامل اندروید برای کاربران ایجاد خواهد کرد ، امکان جستجو در اینترنت یا به عبارتی دیگر وبگردیست. در تلویزیون های هوشمند سونی این امکان فراهم شده تا به صورتی صوتی به سرچ مطالب پرداخت و این راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودی صوتی این تلویزیون ها می توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو کرد.

منبع:https://it.baneh.com/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%B4/

 

شركت ارائه خدمات نظافت

شركت نظافتي مهرگان با سابقه چندين ساله و داشتن نيروي نظافتي آقا و خانم قابل اعتماد و تميزكار آماده ارائه خدمات نظافت منزل ازگل از قبيل نظافت آشپزخانه، نظافت سرويس ها، شستشوي البسه و ظروف، گردگيري اثاثيه، مبل شويي در محل و… به ساكنين مناطق ازگل از جمله: پاسداران، تجريش، سعادت آباد، ولنجك، شهرك غرب، نياوران، آجودانيه، اختياريه، فرمانيه، الهيه، زعفرانيه، ازگل و دارآباد مي باشد.

 

 

خدمات نظافت منزل شمال تهران

افرادي كه به تميزي و نظافت منزل خود مي پردازند، همواره از افرادي كه نامرتب هستند و به اوضاع منزل خود سروسامان نمي دهند از چند جهت جلوتر هستند. از جمله مزيت هاي تميزي منزل: محيطي پاكيزه و آراسته براي زندگي، فضايي تميز و ضدعفوني شده بدون وجود ميكروب، عفونت و امراض مسري و ايجاد حس خوب امنيت و آرامش در خانه است.

در رابطه با خانه داري و نظافت منزل ازگل ترفند ها و نكاتي وجود دارد كه با دانستن آن ها مي توانيد خانه خود را تميز و آراسته نماييد. شركت نظافتي مهرگان در اين زمينه نكاتي را به شما خواهد آموخت.

نكاتي كه خانم هاي خانه دار ازگل براي نظافت بايد دانند:

1. جمع آوري موي حيوانات خانگي

اگر در منزل حيوان خانگي داريد و چاره اي براي جمع آوري موهايش در منزل نداريد، مي توانيد با استفاده از چتكه مخصوص فرش و پارچه، موها را جمع آوري نمود. روش ديگر مي توانيد دستكش پلاستيكي دست كنيد و كمي آن ها را خيس نماييد و روي سطوح مورد نظر بكشيد. خواهيد ديد كه همه موها به راحتي به دستكش چسبيده و مي توان آن ها را جمع آوري نمود و در سطل زباله ريخت. در اين صورت ديگر در كف اتاق، فرش و مبلمان منزلتان خبري از موي حيوان خانگي تان نخواهد بود.

2. پاك كردن سطوح استيل

گاهي در سطح لوازم استيل لك و رده هايي ايجاد مي شود كه ممكن است به آساني پاك نشود. شما مي توانيد با استفاده از كمي روغن بچه و يك دستمال پارچه اي، آن ها را برطرف نماييد. براي اطمينان بيشتر مي توانيد مجددا استيل را با پارچه خشك تميز نماييد.

3. ابزار قدرتمندي بنام مسواك

مسواك هاي كهنه و قديمي خود را دور نريزيد. سعي كنيد مسواك ها را تميز و ضد عفوني نماييد و نگهداريد. از هر يك براي تميزي بخش هايي از منزل مي توان مورد استفاده قرار داد.

بعنوان مثال با آغشته كردن مسواك به محلول پاك كننده مي توان اطراف و داخل توستر را به آساني تميز نماييد. اطراف سرشعله هاي اجاق گاز را جرم گيري نموده و چربي هاي جمع شده را از بين برد. براي تميزي اطراف شيرآلات و قسمت هايي كه امكان دسترسي سخت است، مي توان با آغشته كردن مسواك به پاك كننده و كشيدن روي لك آنرا برطرف نمود.

منبع:

 

https://mehrehgan.com/cleaning-the-house-from-flowers/

 

تحصیل غیر حضوری | تحصیل آنلاین

 

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، خیلی از کارهایی که نیاز به حضور فیزیکی فرد در مکان داشت، از طریق اینترنت قابل انجام است. یکی از کارهایی که در قرن اخیر با استفاده از اینترنت می‌توان انجام داد، ادامه تحصیل یا شرکت در دوره‌های آنلاین دانشگاه‌های مختلف، از مناطقی دور و نزدیک است. بسیاری از دانشگاه‌های مشهور در دنیا دوره‌های آنلاین رایگان ارائه می‌دهند. با استفاده از این نوع دوره‌ها، چالش‌هایی همچون شهریه بالا و کمبود کلاس و امکانات برای دوره‌های جدید وجود ندارد. با نزدیک به سه میلیون دانشجو که در حال حاضر در برنامه‌های کاملاً آنلاین ثبت نام کرده‌اند و شش میلیون دانشجو که حداقل یک دوره آنلاین را گذرانده‌‌اند، آموزش آنلاین به روشنی به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های آموزش عالی تبدیل شده است. با این حال شک و تردیدهای فراوانی در زمینه یادگیری آنلاین وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موثر بودن این دوره‌ها همچون دوره‌های حضوری اشاره کرد.

برای شرکت در دانشگاه مجازی موسسه آموزشی مشاوران برتر کلیک کنید.

کلاس‌های غیر حضوری

سیستم‌های مورد استفاده برای کلاس‌های آنلاین به مربیان اجازه می‌دهد تا اطلاعات دوره را برای دسترسی آسان دانش آموزان بارگذاری کنند. سیستم‌های مورد استفاده برای کلاس‌های آنلاین همانند تخته سیاه، بوم و مودل است که امکان تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان را فراهم می‌کند. اگر کلاسی به صورت غیر همزمان برگزار شود، داوطلبان قادر به مشاهده آن در اوقات فراغت خود می‌باشند. البته کاربران دوره‌های همزمان می‌توانند از طریق برنامه‌های گفتگوی آنلاین یا کنفرانس با یکدیگر در تعامل باشند.

یکی از مشکلاتی که در دوره‌های آنلاین وجود دارد، مرتبط با برگزاری آزمون است، زیرا اساتید و دانشجویان عملاً ارتباط رو در رو با یکدیگر ندارند و از این رو استادان برای اطمینان از عدم وقوع تقلب، قادر به زیر نظر گرفتن روند کار نمی‌باشند. از این رو برای حل این مسئله، موسسات ممکن است از متقاضیان درخواست کنند که به مراکز اصلی مراجعه کنند و با نظارت استاد مورد ارزیابی قرار گیرند. گزینه دیگر شامل استفاده از خدمات تبلیغاتی آنلاین است که دانشجویان را در هنگام کار نظارت می‌کنند. اگر دانشجو هرگونه رفتار غیر معمولی را از خود نشان دهد، سرویس مورد نظر به موسسه هشدار می‌دهد.

آیا کلاس‌های آنلاین ساده‌تر از کلاس های آفلاین در محوطه دانشگاهی است؟

هنگام امتیاز دهی به جوانب مثبت و منفی کلاس‌های آنلاین، دانش جویان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که این دوره‌ها همچون دوره‌‌های حضوری تمامی ملاک‌های ارزیابی شامل امتحانات، مقالات، ارائه‌ها، آزمون‌ها و پروژه‌ها را از دانشجویان درخواست می‌کنند. هر یک از این تکالیف ممکن است دارای مهلتی باشد که داوطلب می‌تواند آنها را به صورت آنلاین یا حضوری به استاد ارائه کند.

مزایا تحصیل غیر حضوری

به منظور تحصیل غیر حضوری از طریق اینترنت دیگر نیازی به حضور فرد در محیط دانشگاه نیست، از این رو حتی نیازی به حضور فرد در آن شهر یا آن کشور هم نمی‌باشد، فرد از هر نقطه‌ای از دنیا قادر به تحصیل غیر حضوری در هر دانشگاه یا موسسه علمی می‌باشد. در ادامه به مزایای دیگر تحصیل غیر حضوری اشاره شده است

منبع:https://pardakhtino.com/blog/studying-online-at-foreign-universities

 

روش های جدید و آسان نظافت منزل

استراتژی خود را تغییر بدهید

بزرگترین اشتباهی که همه می کنند این است که اتاق به اتاق  نظافت می کنند. این کار خیلی کند و وقت گیر است. می توانید  آشپزخانه را در چهار ساعت تمیز کاری کنید، یا کل خانه را. انتخاب با خودتان است. خیلی از مردم به یک جای خاص گیر می دهند و حسابی تمیزش می کنند و حالا نساب و کی بساب. اینطوری دیگر وقت و انرژی ای برای بقیه جاها نمی ماند. عاقلانه ترین و موثر ترین روش این است که همه جا را پشت سر هم دستمال بکشید و تمیز کنید و بروید. هیچ جا گیر نکنید!

در صورتی که در کار نظافت منزل خود در ازگل به کمک نیاز داشتید اینجا کلیک کنید.

بیشتر حرفه ای های یک شرکت خدماتی طرفدار نظافت مرحله به مرحله هستند. یعنی مثلا اول گردگیری کل خانه، بعد جارو کشیدن کل خانه و همینطور الی آخر. فقط اینطوری کمی بیشتر راه می روید، که اتفاقا برای سلامتی کمر و رفع خستگی هم خوب است. اینطوری کار ها هم سریعتر پیش می رود چون ذهنتان روی حرکت کردن برنامه ریزی شده. با انجام این دستور العمل ها بصورت مرحله به مرحله، اگر مبتدی هستید ظرف ۴ ساعت، و وقتی حرفه ای شدید فقط در عرض دو ساعت و نیم کل خانه تان برق می افتد و از تمیزی می درخشد!

قدم اول نظافت خانه: گردگیری

همه اتاق ها را گرد گیری کنید. روی مبل ها و لوازم چوبی، رو و زیر قفسه ها، نرده ها، قاب عکس ها، تابلوها، تلویزیون و خلاصه همه خرت و پرت ها. هر جا شد گرد گیری خشک انجام دهید چون راحت تر است و مرطوب کردن یک شیء خاکی تمیز کردنش را سخت می کند. برای پاک شدن لکه های ناشی از جای دست و اثر انگشت، یک دستمال میکرو فایبر را با آب گرم نمدار کنید و روی سطوح لک شده بکشید. بالاترین جای لوازم منزل را فراموش نکنید. آنجا همیشه بیشترین خاک جمع می شود و بعد این گرد و خاک کم کم به پایین می افتد و کارتان را سخت می کند.

قدم دوم نظافت خانه: سطوح پارچه ای

گشتی در همه جای خانه بزنید، رو.تختی ها و روبالشی ها را عوض کنید، به رومبلی ها رسیدگی کنید و در صورت لزوم روی مبلمان خانه را با سری مخصوص برس دار جارو برقی تمیز کنید.

قدم سوم نظافت خانه: آینه ها و شیشه ها

با دوتا دستمال میکروفایبر، یکی مرطوب و یکی خشک همه شیشه ها و آینه ها را مثل آینه! برق بیندازید. اینطوری دیگر هیچ لکه ای نمی ماند.

قدم چهارم نظافت خانه: پاک کردن سطوح

همه سطوح منزل و پیشخوان  آشپزخانه را تمیز و در صورت لزوم ضد عفونی کنید. یادتان نرود چیز هایی

که انگشتان دست با آنها زیاد تماس دارد را هم حتما حسابی تمیز کاری کنید.

مثلا کنترل تلویزیون، تلفن، دستگیره در، کلید و پریز ها و چیز های اینچنینی که معدن میکروب و جرم هستند.

قدم پنجم نظافت خانه: آشپزخانه و  حمام 

اسپری شوینده را روی وان، سینک، توالت بپاشید و بگذارید بماند. بعد برگردید و تمیزشان کنید. بعد نوبت آشپزخانه است که داخل مایکروفر، کابینت و در های لوازم آشپزخانه را تمیز می کنید. قدم ششم جارو زدن زمین و بعد سابیدن کف حمام و دستشویی و همه کفپوش های منزل است.

قدم ششم نظافت خانه: شستشوی کف

برای اینکه مطمئن شوید همه کف سرویس بهداشتی را بطور کامل تمیز ضد عفونی کرده اید، می توانید مثل من این کار را بصورتی که روی زانوها و کف دست هایتات قرار گرفته اید انجام دهید تا کاملا روی سطح زمین مسلط باشید.

قدم هفتم نظافت خانه: جارو برقی

جارو برقی کشیدن را از اتاق خواب ها شروع کنید و بعد اتاق نشیمن و همینطور ادامه مسیر تا بیرون در ورودی خانه. وسواس بخرج ندهید و فقط به حرکت ادامه دهید. اگر هم احیانا نقطه کوچکی جا ماند، هفته آینده جارو می شود.

منبع:

https://sanjagh.pro/blog/article/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

 

مزيت شركت در دانشگاه‌هاي غير حضوري چيست؟

در اين مقاله قصد دارم در مورد شركت در دانشگاه‌هاي غير حضوري اطلاعاتي را به شما بدهم.

 موسسه آموزشي مشاوران برتر يك دانشگاه مجازي هست شما مي توانيد به راحتي تحصيلات خود را شروع كنيد.

 

مزاياي دوره هاي مجازي ( آنلاين )

مختصر و مفيد

امروزه اكثر مدرسان رشته هاي مختلف براي آموزش مطالب از كلاس هاي آنلاين استفاده مي كنند . مختصر سازي مطلب در ارائه آن بسيار مهم است به همين خاطر مطالبي كه در آموزش هاي مجازي ارائه مي شود مختصر است تا مطالب غير مهم جانشين مطالب ضروري نشوند . براي كساني كه از استفاده ي شبكه هاي اجتماعي لذت مي برند آموزش هاي آنلاين بهترين گزينه است.

در دسترس و بروز

آموزش هاي مجازي با در دست داشتن رسانه ها مي توانند به آساني نيازهاي مخاطبان را برطرف كنند . . به همين خاطر شما با داشتن يك گوشي هوشمند به راحتي مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز به يادگيري ادامه دهيد.

(محدوديت زمان و مكان وحود ندارد )

شما مي توانيد با استفاده از آموزش هاي مجازي در هر زمان و مكاني به آنها دسترسي نامحدود داشته باشيد . دوره هاي آنلاين 60 درصد كمتر از تدريس هاي سنتي وقت مي گيرد و مفيدتر است.

هزينه كم و باصرفه

دوره هاي آموزش مجازي (آنلاين) هزينه اي نزديك به يك پنجم هزينه هاي كلاس هاي حضوري دارند به همين خاطر اين دوره هاي راهي براي صرفه جويي و سرمايه گذاري مناسب مي باشند.

مناسب براي افراد شاغل و پرمشغله

كلاس هاي آموزشي آنلاين نياز به انگيزه ي بالا براي پيشرفت در دوره هاي مجازي دارد . اين نوع آموزش ها براي افراد شاغل بسيار ايده آل و منحصر به فرد است زيرا اين كلاس ها ضبط مي شوند بنابراين افراد مي توانند در هر زمان كه بخواهند آنها را دانلود كرده و مشاهده كنند .

روال آموزشي اصولي

هر دوره فرآيند آموزشي و روال يادگيري دارد. برخي درسها ممكن است پيش نياز ديگري باشند و يا براي يادگيري بهتر و اصولي لازم باشد فراگير در طول دوره آزمون بدهد و ارزيابي شود.

بازي كاري و ترغيب فراگيران

در بعضي از پلتفرم هاي آموزشي مانند سيستم آموزش الكترونيكي هم آموز فراگير مي‌تواند قبل از ثبت نام در دوره آن را رسماً شروع كند و امتياز بگيرد و اگر تمايل داشت يادگيري را ادامه بدهد، و پيشرفت و نمره خود را با جزئيات ببيند. همچنين سيستم هم آموز با تحليل روند فراگير او را راهنمايي مي‌كند.

معايب :

امكان پرسش و پاسخ و تعامل حضوري بين استاد و دانشجو وجود ندارد و در آموزش هاي آنلاين دانشجو تمركز دقيق بر روي درس ندارد و مخاطبان بايد فقط به اينگونه آموزش هاي غيرحضوري علاقه داشته باشند و بتوانند طبق آن عمل كنند . كنترل كمتر معلمان روي دانش‌آموزان و از بين رفتن ارﺗﺒﺎط ﭼﻬﺮه ﺑﻪ ﭼﻬﺮه و ﻏﻴﺮ ﻛﻼﻣﻲ . ناآشنايي برخي از معلمان و اساتيد با سيستم آموزش آنلاين . براي كساني كه در كلاس هاي حضوري با تعامل با همكلاسي ها لذت بيشتري مي برند آموزش هاي حضوري مناسب است.

تفاوت بين دوره هاي حضوري و آنلاين :

در دوره هاي حضوري برگزاري كلاس ها با هماهنگي قبلي انجام مي شود اما در مجازي برگزاري كلاس بدون هماهنگي و فردي انجام مي شود .

بصورت حضوري مكان هاي برگزاري عمومي و مشخص هستند اما بصورت آنلاين مخاطبان نيازي به مكان مشخصي ندارند .

در آموزش هاي حضوري مدرسان نياز به تجهيزات فيزيكي دارند اما در آموزش هاي آنلاين اغلب اينطور نيست

دوره هاي حضوري محدوديت زمان و مكان دارد اما دوره هاي مجازي اينطور نيستند .

شما ميتوانيد با مراجعه به وب سايت موسسه آموزشي مشاوران برتر از خدمات آموزشي آنها مطلع شده و استفاده كنيد.

منبع:https://www.hamamooz.com/blog/

نكاتي مهم در مورد انواع رنگ ساختماني !

دوستان سلام

در اين مقاله سعي دارم نكات قابل توجهي در مورد انواع رنگ‌ ساختماني به شما عرض كنم كه هرگاه قصد خريد رنگ ساختماني براي زيباسازي منزل خود داريد از اين نكات مهم استفاده كنيد.اميدوارم كه اين مقاله كوتاه براي شما مفيد باشد.و وب سايتي عالي براي  خريد رنگ ساختماني را به شما عزيزان معرفي كنم

 

خريد رنگ ساختمانيخريد رنگ ساختماني

 

انواع رنگ ساختماني

خريد رنگ ساختماني نحوه انتخاب و خريد رنگ ساختماني تاثير زيادي در زيبايي دكوراسيون منزل و يا شركت دارد كه بايد با توجه به طيف وسيع رنگ‌ها و كاربرد آنها انتخابي مناسب را براي سطوح مورد نظرتان انجام دهيد

براي اين منظور شما ميتوانيد يكي از 5 دسته زير را با توجه به نيازتان انتخاب نماييد:

رنگ الكيدي روغني

رنگ پالستيك

رنگ آكريليك با پايه آب

رنگ استخري

رنگ الكيدي

رنگ الكيدي روغني

در خريد رنگ ساختماني مي توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترين گونه در بين رنگها نام برد كه در اين بين الكيدي روغني محبوبيت فراواني پيدا كرده است ويژگي منحصر به فردي كه باعث استقبال مشتريان از اين نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسيبها ميباشد .به همين دليل، پيشنهاد ميشود كه از رنگ الكيدي روغني براي پذيرايي و يا مكانهاي پررفت و آمد استفاده نماييد علاوه بر مقاومت بالاي رنگهاي روغني ساختماني، درخشش و كيفيت بهتري نسبت به ساير رنگها نيز دارند. به همين دليل براي بخشهايي مانند كابينتها كه در معرض آسيب بيشتري نسبت به ساير سطوح هستندكاربرد فراواني دارد. همچنين اين نوع رنگ .براي در و پنحرهها نيز مناسب است اما براي خريد رنگ ساختماني دقت كنيد كه رنگ الكيدي روغني داراي چسبندگي بالايي ميباشد. از همين رو، براي استفاده از آن نياز به زيرسازيهاي متداول نقاشي ساختمان وجود ندارد اما رنگهاي روغني به دليل نياز به زمان بيشتر براي خشك شدن، گرد و غبار اطراف را نيز به سرعت به خود جذب ميكنند مزيت برتر آنها اين است كه به راحتي قابل تميز شدن هستند. زماني كه شما از رنگ روغن براي سطوح منزل خود استفاده ميكنيد، ميتوانيد در صورت ايجاد لكه و يا كدر شدن با دستمالي مرطوب كه به مواد شوينده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تميزنماييد.

رنگ پلاستيك

اين نوع رنگ به دليل قيمت مناسبتري كه نسبت به رنگ هاي ديگر از انواع رنگ هاي ساختماني، روغني دارد؛ توجه بيشتري را توانسته به خود جلب كند از مزيتهاي رنگ پالستيك نسبت به رنگ روغني ميتوان به خشك شدن سريع آن اشاره كرد. به همين دليل، اگر زمان كمي براي نقاشي ساختمان داريد؛ رنگ هاي پلاستيكي گزينه مناسبي براي شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت كمتري نسبت به رنگ روغني ساختمان دارند و همچنين به دليل اينكه رنگهاي پلاستيكي را نميتوان تميز كرد، عموما براي سقف از آن استفاده ميشود. علاوه بر اين ويژگيها، رنگهاي پالستيكي بوي ناخوشايندي را نيز از خود ايجاد نميكنند. اما رنگ هاي روغني در ابتدا داراي بوهاي نامطلوب و آزاردهنده‌اي ميباشند.

رنگ آكريليك با پايه آب

نوعي ديگر از رنگهاي ساختماني محسوب مي شود. اين رنگ به دليل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهي مناسب سطوح، براي بخشهاي داخلي ساختمان بسيار مناسب است. همچنين، رنگ آكريليك با پايه آب، نيازي به تينر به عنوان حلال ندارد و همين موضوع يكي از مزيتهاي اين نوع از رنگها ميباشد رنگ آكريليك براي افرادي كه ميخواهند براي سطوحي كه چوبي، گچي و سيماني هستند اقدام به خريد رنگ ساختماني كنند؛ بسيار مناسب است.

رنگ استخري

براي مكانهايي كه با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفريحگاههاي آبي ميتوان استفاده نمود. زيرا رنگ استخري داراي مقاومت بالايي در برابر كلر و نور خورشيد دارد. همچنين خشك شدن سريع و پوشش كامل آن، از ديگر مزاياي رنگ استخري ساختماني به شمار مي رود.

رنگ الكيدي

اين رنگ كه در اندازه و رنگ هاي مختلف است، براي استفاده در پله ها مناسب ميباشد.

شما مي‌توانيداز طريق صنايع رنگ جميل به صورت آنلاين رنگ مورد نظر خود را تهيه كنيد. و از خدمات مشاوره آن‌ها نيز استفاده كنيد.

با تشكر از همراهي شما

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد