x تبلیغات
دانستنی ها

بهترین ابزارها برای سئو سایت داخلی

در این مطلب قصد داریم شما را با ابزار های با ارزش و موثر در سئو سایت داخلی، آشنا کنیم. با یادگیری این ابزار ها می توانید وضعیت سئو سایت داخلی خود را مدیریت کنید. هر یک از این ابزار ها در تلاش هستند تا قسمتی از کار نظارت بر عملکرد تیم محتوایی شما را راحت تر کنند.

برای یادگیری سئو میتوانید به سایت خانوم سین مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر

 

Image for post
Image for post

بهترین ابزارهای سئو سایت عبارتند از:

گوگل سرچ کنسول (google search console)

یگی از مهمترین و کارآمد ترین ابزار های سئو سایت، گوگل سرچ کنسول و یا گوگل وبمستر می باشد. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا حضور خود را در نتایج گوگل برسی کنید و به کمک آن بهبود بخشید. ابزار سرچ کنسول مستقیما از سمت گوگل معرفی شده است و اطلاعات و امکانات موجود در آن کاملا طبق رفتار کاربران در زمان جستجو طراحی شده است. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که در این ابزار وجود دارد هیچ شرکتی به جز گوگل به آن دسترسی ندارد. و اما سئو سایت چیست و بیشتر بدانیم.

ابزار های زیادی در سرچ کنسول گوگل وجود دارد که در این مطلب جای نمیگیرد و می توانید در بخش آموزش سئو سایت مقالات مرتبط با آن را بخوانید؛ اما برای بهتر شناختن این ابزار برخی از قابلیت های آن را برای شما معرفی خواهیم کرد:

جایگاه سایت شما در نتایج جستجو

یکی از جذاب ترین بخش ها ی ابزارهای سرچ کنسول که مناسب برای سئو سایت می باشد، search analytics می باشد. این ابزار قابلیت این را دارد تا لیستی از همه کلمات جستجو شده به وسیله ی کاربران که سایت شما در آنها در نتایج گوگل حضور داشته را نمایش دهد. این ابزار در مقابل هر کلمه دقیقا نشان می دهد که در ماه چند نفر آن عبارت را سرچ کرده اند، و شما به طور متوسط چه جایگاهی در نتایج جستجو داشته اید و همین طور چند درصد از آن افراد وار سایت شما شده اند.

این اطلاعات موجود در این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید روند پیشرفت را به درستی تحت نظر خود قرار بگیرید و کلمات مهم و صفحات با پتانسیل خود را به آسانی تشخیص دهید.

ابزار Fetch as Google

طبق روال همیشه سایت هایی که به تازگی شروع به کار کرده اند، زمان ایندکس شدن صفحات آنها به وسیله گوگل طولانی خواهد بود. برای نمونه باید عرض کنم که مثلا اگر یک صفحه جدید بر روی سایت خود ایجاد کرده اید، یک هفته زمان میبرد تا گوگل برای اولین بار آن را ایندکس کند. خب این کار باعث می شود که سایت های دیگر مطلب موجود در صفحه ی شما را کپی کنند و با نام سایت خود به انتشار بگذارند. حتی در برخی از موارد مشاهده شده است که سایت های کپی کننده زودتر از سایت اصلی ایندکس می شوند و مطلب را به نام آنها توسط گوگل ثبت می شوند و مطلب سایت اصلی کپی محسوب می شود.

 

به منظور جلوگیری از این اتفاق، ابزاری طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا صفحه های سایت خود را مستقیما به گوگل معرفی کنید. این کار باعث می شود که گوگل خارج از نوبت صفحه ی شما را برسی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است آموزش سئو در وردپرس اختصایی مربوط به Fetch as Google را مشاهده کنید.

 

ابزار Security Issues

 

در زمان های قدیم هدف از هک کردن یک سایت، نشان دادن قدرت هکر ها به یکدیگر بود؛ اما امروزه هدف از هک نیز فرق کرده است و آن این است که برای استفاده از منابع سرور و دزدین اعتبار محتوا انجام می شود. به گونه ای که حتی ممکن است فرد صاحب سایت متوجه نشود. این هکر ها به کمک قرار دادن یک کد مخرب در هاست سایت دیگران که برای کاربران هیچ فرقی نمی کند، اما وقتی ربات گوگل وارد شود، این کد باعث می شود سایت و محتوای دیگری را به آنها نمایش داده شود.

 

یکی از ابزار های موجود در سرچ کنسول برای برطرف کردن این مشکل طراحی شده است. این ابزار اولین کسی است که از هک شدن سایت مطلع می شود. این ابزار به این صورت است که ربات هایی به شکل مستمر و مرتب به سایت شما سر می زنند و اگر متوجه ی تغییراتی در محتوا و یا اضافه شدن لینک های نامرتبط شوند؛ در قسمت Security Issues به شما اطلاع می دهند. برای یادگیری بهتر این ابزار در بخش آموزش سئو سایت مقاله های مرتبط را بخوانید.

منبع:

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1168071-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C

شرایط مهاجرت به ترکیه!

 

ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی خاصی دارد. این کشور در حال حاضر یکی از کشور هایی است که بیشترین مهاجر را در خود جای داده است. همان طور که می دانید، مهاجرت به ترکیه تصمیم مهمی در زندگی هر فرد می تواند باشد که پیش نیاز های خاص خود را دارد. بدین صورت، هرکس که تصمیم به مهاجرت بگیرد نمی تواند فردای همان روز به کشور مورد نظرش مهاجرت کند. اقامت و مهاجرت به کشور های خارجی، شرایط و قوانین خاص خود را دارند که هیچ کدام شبیه به هم نیست. در نتیجه اگر شما هم قصد مهاجرت به ترکیه را دارید بهتر است قبل از هر چیزی آگاهی خود را از شرایط مهاجرت به ترکیه و اقامت در این کشور بالا ببرید.

برای اخذ اقامت ترکیه مبتوانید به وب سایت تکنیکوگروپ مراجعه کنید.

 

Image for post

 

 همه ما می دانیم که زندگی در کشوری جدید با فرهنگ و قوانینی متفاوت، سختی های خود را دارد. همین تفاوت ها موجب می شود که متقاضیان قبل از سفر شان، به کمک یک وکیل مهاجرت مجرب و خبره با شرایط و قوانین کشور مقصد آشنا شوند؛ تا مبادا قوانین آن کشور را زیر پا گذارند و اتفاقات ناخوشایندی برایشان به وجود آید. روش های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که متقاضیان با مشاوره های تخصصی می توانند یکی از آن روش ها را برای مهاجرت انتخاب نمایند.

شرایط مهاجرت به ترکیه

برای اینکه بتوانیم به کشور ترکیه مهاجرت کنیم، باید با شرایط اقامت در ترکیه آشنا شویم. این آگاهی به ما کمک می کند که تشخیص دهیم کدام یک از راه های مهاجرت به ترکیه را انتخاب نماییم. به طور کلی، ما شرایط مهاجرت به ترکیه را در ۶ دسته کلی قرار می دهیم که عبارت است از:

 شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق کار

شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری

شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق تولد

شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق ازدواج

شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

در مقاله شرایط مهاجرت به ترکیه باید بگوییم، متقاضیان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی ترکیه از دبستان تا دانشگاه را تحصیل نمایند. تحصیل در مدارس ترکیه برای شهروندان این کشور و اتباع رایگان است. البته به طور کلی، هزینه های تحصیل در کشور ترکیه بسیار پایین و معقول می باشد. دانش آموزانی که در کشور ترکیه مشغول به تحصیل هستند پس از گذراندن دوره ابتدایی، متوسطه و دبیرستان می توانند به دانشگاه های این کشور وارد شوند. همچنین متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند باید شرایط زیر را دارا باشند:

 شرکت در آزمون YOS

شرکت در آزمون SAT

ارائه مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات و ترجمه

پرداخت هزینه بررسی مدارک

ارائه نامه پذیرش از دانشگاه

تسلط به زبان ترکی

ارائه رزومه به روز شده

متقاضیان می توانند با بررسی شرایط خود از این روش در کشور ترکیه تحصیل نمایند. البته لازم به ذکر است که بگوییم، هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه بسیار پایین است و همچنین دانشجویان پس از ۱ سال تحصیل اجازه کار پاره وقت به مدت ۲۰ ساعت در هفته را دارا هستند.

 شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق کار

یکی دیگر از روش هایی که متقاضیان می توانند به ترکیه مهاجرت کنند، از طریق کار است. در این روش متقاضی با دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای ترکیه ای می تواند به کشور ترکیه مهاجرت نماید. البته متقاضیان می توانند با اخذ ویزا توریستی نیز به ترکیه سفر کنند و در این کشور، شغل مورد نظر خود را جستجو نمایند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند باید شرایط زیر را دارا باشند:

 پیشنهاد کاری از کارفرمای ترکیه ای

رزومه و سابقه شغلی خوب

تسلط به زبان ترکی

شرایط سنی مناسب

متقاضیانی که واجد شرایط هستند می توانند به ترکیه مهاجرت کنند و پس از قبولی در مصاحبه کاری، اقامت ۱ ساله این کشور را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که با نرخ بالای بیکاری در کشور ترکیه، مهاجرت کاری به این کشور کمی سخت است؛ اما نشدنی نیست. متقاضیان واجد شرایط اخذ اقامت ترکیه می توانند به صورت دائم در این کشور اقامت داشته باشند. البته شرایط اخذ اقامت بدین صورت است که شما باید قرارداد خود را هر ساله با کارفرما تمدید کنید.

 شرتیط انواع روش های مهاجرت به ترکیه

شرتیط انواع روش های مهاجرت به ترکیه

شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری

در مقاله شرایط مهاجرت به ترکیه، یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور، از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در ترکیه شامل، کارآفرینی، خرید سهام، خرید ملک، خرید اوراق قرضه و… می باشد. متقاضیانی که می خواهند از طریق سرمایه گذاری به ترکیه مهاجرت کنند، باید شرایط اخذ اقامت ترکیه را بدانند. سرمایه گذاری در ترکیه شرایط متفاوتی دارد، بدین معنی که اگر شما بخواهید از طریق خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری کنید، باید حداقل خانه ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار را خریداری نمایید. همچنین اگر بخواهید از طریق کارآفرینی در ترکیه سرمایه گذاری کنید باید حداقل ۵ شهروند ترکیه ای را مشغول به کار نمایید.

 برای آگاهی بیشتر از چگونگی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می توانید مقاله مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری را مطالعه نمایید.

 شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق تولد

از دیگر راه ها و شرایط مهاجرت به ترکیه، می توان به تولد فرزند اشاره کرد. سیستم تولد کودک در ترکیه، از سیستم خون تبعیت می کند. بدین صورت که یکی از والدین کودک باید شهروند ترکیه باشند. در این صورت به کودک تازه متولد شده تابعیت ترکیه اعطا می شود. تنها شرایط گرفتن اقامت ترکیه از طریق تولد، داشتن تابعیت یکی از والدین کودک می باشد.

 شرایط مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق ازدواج

در مقاله شرایط اقامت در ترکیه، یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج است. متقاضی باید با یکی از شهروندان ترکیه به طور رسمی ازدواج کند. شرایط ازدواج در ترکیه به شرح زیر است:

 متقاضی باید با همسر ترکیه ای خود چند سال زندگی کند

اثبات عدم صوری بودن ازدواج

ازدواج متقاضی باید بر پایه علاقه باشد نه اخذ اقامت ترکیه

متقاضیانی که برای اخذ اقامت ترکیه ازدواج کنند، اگر صوری بودن ازدواج شان اثبات شود، نه تنها جریمه مالی می شوند بلکه ممکن است زندان هم بروند.

منبع:

https://avammigration.com/immigration-conditions-in-turkey/

12 نكته مهم در نظافت سريع خانه

ترفندهاي سريع تميز كردن خانه چيست؟ چگونه خانه خود را سريع تميز و مرتب كنيم؟ راهكارهاي تميز كردن خانه در كوتاه‌ترين زمان چيست؟ براي تميز كردن خانه از كجا شروع كنيم؟

بسياري از تميز كردن خانه متنفرند اما همه خانه تميز را دوست دارند. تميز كردن خانه كار خيلي سخت و طاقت‌فرسايي نيست، اما براي كساني كه شاغل هستند و زمان كمي براي نظافت خانه دارند، مي‌تواند به يك كار سخت تبديل شود. علاوه بر اين گاهي به دلايل مختلف مثلا مهمان سرزده، بايد خانه را در زمان كوتاهي تميز و مرتب كرد. در اين نوشته سعي داريم به راهكارها و ترفندهاي تميز كردن خانه در كمترين زمان ممكن بپردازيم. براي استفاده بهينه از وقت و تميز كردن سريع منزل خود، نكات زير را دنبال كنيد.

برای نظافت منزل در تهران به شرکت مهرگان مراجعه کنید.

نحوه تميز كردن سريع خانه

1-يك استراتژي هميشگي داشته باشيد.

داشتن يك سيستم تميزكاري مي‌تواند زمان تميزكاري را به نصف كاهش دهد. به اين معني كه خانه را هر بار با نظم يكسان تميز كنيد. بدانيد از كدام اتاق بايد شروع كنيد و در كدام نقطه بايد كار را تمام كنيد. در اين صورت وقتتان را با رفتن و آمدن بيهوده هدر نمي‌دهيد.

2-كل خانه را تميز كنيد، نه هر اتاق را جداگانه

تميز كردن خانه را به عنوان يك كل واحد در نظر بگيريد. يعني بهتر است به جاي اينكه هر اتاق مانند آشپزخانه، اتاق خواب و پذيرايي را جداگانه تميز كنيد، همه را با هم انجام دهيد. مثلا ابتدا همه خانه را گردگيري كنيد، بعد همه خانه را جارو كنيد، نه اينكه براي هر اتاق اين ‌كارها را جداگانه انجام دهيد. اگر همه روند تميز كردن خانه را براي هر اتاق جداگانه انجام دهيد، احساس مي‌كنيد كه در يك چرخه بي‌پايان هستيد و كارهاي مشابه را مدام تكرار مي‌كنيد. بنابراين زودتر خسته مي‌شويد.

3-تمام ابزار تميز كردن را آماده در يك‌جا قرار دهيد.

آماده كردن و قرار دادن همه وسايل شست‌و‌شو و تميز كردن خانه در يك‌جا، باعث مي‌شود سردرگم نشويد و سريع كار را شروع كنيد. ديگر لازم نيست حين تميز كردن وقت خود را براي جست‌وجو يا تهيه ابزار هدر دهيد. حتي بهتر است همه مواد شستشو را در اسپري‌ها و يا ظرف‌هاي كوچك بريزيد كه بتوانيد همه را در يك سبد يا سطل با هم حمل كنيد و هنگام تميزكاري، رفت‌وآمد بيهوده انجام ندهيد.

4-ابتدا آشفتگي را از بين ببريد.

اولين كار قبل از تميزكردن خانه مرتب كردن وسايل و از بين بردن بي‌نظمي‌ها در هر اتاق است. اگر قرار دادن وسايل در جاي خود خيلي وقت مي‌گيرد، بهتر است يك محفظه يا سبد داشته باشيد و همه چيز را در آن جاي دهيد و بعدا سر وقت آن‌ها را جابجا كنيد.

يك كيسه زباله در دست بگيريد و هرچه زباله و روزنامه‌هاي تاريخ گذشته، جعبه‌هاي مقوايي، باقيمانده غذا و … كه ديگر قابل استفاده نيستند را داخل كيسه زباله بريزيد و دور بيندازيد. همچنين اگر ظرف كثيفي در آشپزخانه داريد، آن را ابتدا بشوييد يا در ماشين ظرفشويي قرار دهيد و بعد به ديگر كارها برسيد.

5-از بالا شروع كنيد.

مهم نيست كه چه اتاقي را تميز مي‌كنيد، نظافت را از بالا به پايين انجام دهيد تا خاك و گرد و غبار و آلودگي از سطوح بالاتر روي سطوح پايين كه هنوز تميز نشده‌اند، بيفتد. كف اتاق‌ها را به عنوان آخرين مرحله تميز كنيد تا آلودگي‌ها به طور كامل تميز شوند.

6-گرد و غبار را تميز كنيد.

بعد از مرتب كردن و جمع كردن وسايل نوبت گردگيري است. حواستان باشد قبل از شروع گردگيري، از خاموش بودن پنكه‌ها اطمينان حاصل كنيد. زيرا باعث پخش شدن ذرات گردوغبار مي‌شوند. گردگيري را از وسايلي كه بيشتر در ديد هستند شروع كنيد. مثلا ابتدا قسمت بالاي مبلمان، روي ميزها، زير قفسه‌ها، روي نرده‌ها، قاب عكس‌ها، دستگيره‌ها و صفحه تلويزيون را تميزكنيد. براي سطوحي مانند قسمت بالايي پرده‌ها كه دسترسي به آن‌ها مشكل است، پارچه اي از ميكروفيبر را به انتهاي جارو ببنديد و محل‌هايدور ازدسترسي را گردگيري كنيد.

7-آينه‌ها و شيشه‌ها را پاك كنيد.

بعد از گردگيري به سراغ آينه‌ها و شيشه‌ها برويد. براي تميز كردن آينه و سطح شيشه، از يك پارچه ميكروفيبر مرطوب يا مايع شيشه‌پاك‌كن استفاده كنيد و بعد يك پارچه خشك روي آن بكشيد كه جاي لك باقي نماند. همچنين براي تميز كردن شيشه از حركات افقي و بالا به پايين استفاده كنيد. حركات دايرهاي رگه‌هاي آلودگي روي شيشه به جاي مي‌گذارند.

8-ميزهاي پيشخوان و سطوح آن را ضدعفوني كنيد.

حالا نوبت تميز كردن سطوح مانند ميزهاي پيشخوان، سطح كابينت‌ها، دستگيره‌هاي در، كليدهاي روشنايي، ريموت تلويزيون و تلفن است. چون تماس دست با اين سطوح زياد است، بهتر است هنگام تميز كردن، آن‌ها را ضدعفوني هم بكنيد. با مخلوط كردن يك چهارم تا نيم فنجان سركه سفيد يا سركه سيب با يك فنجان آب، يك محلول ضدعفوني كننده غيرسمي تهيه كنيد و با خيال راحت سطوح را برق بيندازيد.

9- جارو بزنيد.

بعد از از بين بردن آلودگي و گردوغبار، نوبت جاروبرقي است. كف تمام اتاق‌ها، آشپزخانه و سرويس بهداشتي را جارو كنيد. اين كار باعث مي‌شود، اگر گردو غباري هم باقي مانده با جارو تميز شود.

10- وان‌، سينك‌ها و توالت را تميز كنيد.

بعد از تميز كردن اتاق‌ها در آخر به سراغ سينك‌ها، سرويس بهداشتي و حمام برويد. براي تميز و براق كردن اين سطوح بايد اسپري يا مايع سفيدكننده و ضدعفوني‌كننده را حدود 15 دقيقه زودتر روي آن‌ها بزنيد تا پاك‌كننده آلودگي‌ها و لكه‌ها را حل كند. سپس به آشپزخانه و بعد سرويس بهداشتي برگرديد و شروع به شستشو كنيد.

11-پيش‌گيري كنيد.

بهترين كار براي اينكه زمان زيادي براي تميزكاري كلي صرف نكنيد اين است كه بسياري از كارهاي مربوط به تميزكاري را به صورت روتين انجام دهيد و بار خود را سبك كنيد:

براي اينكه هميشه حمامي تميز و بدون جرم داشته باشيد، بهتر است بعد از هر بار استفاده از حمام، ديوارها و شيرآلات را با آب بشوييد و چند قطره جرم‌گير روي نقاطي كه جرم جمع مي‌شود، بريزيد. اين كار باعث مي‌شود جرم در آن نقاط جمع نشود.

پس از شستن و مسواك زدن دندان‌ها، سينك دستشويي را تميز كنيد.

براي اينكه هميشه آشپزخانه تميزي داشته باشيد، بعد از هر بار پخت غذا، نقاطي كه چربي جمع شده است را با پاك‌كننده‌هاي مخصوص يا آب گرم تميز كنيد، زيرا تجمع چربي و ماندن طولاني مدت لكه‌ها، تميز كردن را سخت و زمان‌بر مي‌كند.

پيش از خوردن صبحانه، تمام لباس‌هاي كثيف را داخل ماشين لباسشويي بيندازيد و به كارهاي خود برسيد. بعد از اتمام شستشو، لباس‌ها را سريعا از ماشين لباس‌شويي درآوريد و آن‌ها را آويزان كنيد. لباس‌ها را بر روي هم كپه نكنيد، بلكه آن‌ها را روي رخت‌آويز آويزان كنيد.

به جاي اين‌كه ظرف‌ها را پس از غذا خوردن داخل سينك ظرفشويي قرار دهيد، آن‌ها را داخل ماشين ظرفشويي بگذاريد.

قابلمه‌ها را سريعا پس از غذا پختن در آب قرار داده تا خيس بخورند.

بعد از هر بار غذا خوردن، روي ميز غذا را تميز كنيد.

12-كار را تقسيم كنيد.

براي تميز كردن سريع خانه آن را به يك كار تيمي تبديل كنيد. يك زمان را از قبل با خانواده خود تنظيم كنيد و به هر شخص وظايفي اختصاص دهيد. كار گروهي مي‌تواند تميز كردن خانه را به يك سرگرمي تبديل كند و خانه را در كمترين زمان برق بيندازد.

نكات ريز تميز كردن وسايل خانه:

اگر لكه‌هاي سخت روي سطوح وجود دارد، جوش شيرين را با آب مخلوط كرده و محل لك را با پارچه كمي مالش دهيد.

براي پاك كردن لكه‌هاي زنگ‌زده در پاسيوها، ايوان‌ها و شيرآلات از آب ليمو استفاده كنيد. اسيد موجود در آب ليمو باعث حل شدن زنگ‌زدگي مي‌شود. ليمو را از وسط برش دهيد، آن را روي لكه فشار دهيد و اجازه دهيد حدود 10 دقيقه در آن خيس بخورد. براي لكه‌هايي كه براي زماني طولاني روي سطوح مانده‌اند، از يك برس سفت استفاده كنيد. سپس با آب ليمو و در نهايت با آب محل لكه را تميز بشوييد.

اگر روي شيرآلات رسوبات معدني آب، لكه‌هاي سختي ايجاد كرده است، براي تميز كردن آن‌ها از سركه سفيد استفاده كنيد. مقداري سركه را روي پارچه تميز بريزيد و شيرهاي آب را پاك كنيد. براي درخشش آن‌ها تلاش زيادي لازم نيست.

بعد از تميزكاري، يك نگاه كلي به خانه بيندازيد و قسمت‌هايي از خانه كه بايد مرتب شوند، مثل كوسن‌ها و رومبلي را مرتب كنيد.

در آخر براي عطرآگين شدن خانه چند عدد شمع معطر با اسانس ملايم روشن كنيد و از تميزي خانه لذت ببريد.

منبع:

https://www.inpinapp.com/mag/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87


 

تلویزیون سونی یا سامسونگ کدام بهترند؟

زمانی که می‌خواهیم یک تلویزیون با کیفیت برای منزل و محیط کار خود انتخاب کنیم، دو برند به گوشمان می‌رسد، سونی و سامسونگ. اما این که کدام یک از این برندها را انتخاب کنیم خود نیاز به دلیل و استدلال دارد که در این جا به مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ پرداخته‌ایم.

معرفی تلویزیون سونی

بدون شک خوش‌نام‌ترین برند در زمینه ساخت تلویزیون‌های هوشمند، شرکت سونی است. خط‌مشی این شرکت بر اساس رضایت مشتریان بنا شده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز مربوط به محصولات این شرکت، طول عمر بالای مربوط به قطعات آن است. اما مساله‌ای که در این جا مطرح است، قیمت مربوط به تلویزیون سونی است که بدون شک بالاترین قیمت مربوط به تمامی تلویزیون‌های هوشمند را دارد و همین مساله باعث شده که برخی از افراد توان خرید این تلویزیون را نداشته باشند. اما چون کیفیت ساخت تلویزیون سونی از هر منظر ایده‌آل است و می‌توان برای عمری از آن استفاده کرد، می‌توان از شرایط ویژه تلویزیون اقساطی برای خرید این دستگاه استفاده کرد.

برای خرید از نمایندگی سونی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراجعه کنید.

 

 

معرفی تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در ایران توانسته بازار خوبی را برای خود دست و پا کند و این مساله مختص به تلویزیون سامسونگ هم می‌شود. به طور کلی یکی از مهم‌ترین ویژگی بارز مربوط به این محصول، تنوع آن است و برای تمامی مشتریانی که دارای سلیقه‌های متفاوتی هستند سبک خاصی از این تلویزیون طراحی شده و این مساله انتخاب را برای افراد ساده‌تر کرده است.

 

از مزیت‌های مربوط به خرید تلویزیون سامسونگ می‌توان به کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد که به نسبت برندهای دیگر در رده بالاتری قرار می‌گیرند. همان طور که اشاره کردیم این برند دارای محصولات متنوعی در زمینه تلویزیون است، در حالی که این قضیه در ارتباط با تلویزیون سونی وجود ندارد و تنها چند مدل از آن حداقل در داخل بازار ایران موجود است. البته به طور قطع می توان گفت که کیفیت تلویزیون های سونی بالاتر است.

 

به فرض مثال سری بالارده این محصول که به اسم پیشوند Q می‌شناسیم سطح بسیار وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌گیرد. در حالت کلی تلویزیون‌های سامسونگ را نمی‌توان در این زمینه بهترین معرفی کرد، اما چون دارای مدل‌های متنوعی هستند، باعث شاخص شدن آن به نسبت سایر برندها شده است.

 

اگر علاقمند به بازی‌های کامپیوتری هستید به نظر می‌رسد انتخاب تلویزیون سامسونگ بهترین گزینه برای شما باشد زیرا دارای تاخیر ورودی بسیار کم است و همین مساله قدرت پردازش و سرعت بازی را بیشتر می‌کند. پس اگر می‌خواهید برای کنسول خود بهترین تلویزیون را انتخاب کنید، پیشنهاد اول سامسونگ است.

 

اما افرادی که می‌خواهند هزینه پایین‌تری برای خرید این محصول پرداخت کنند، تلویزیون سامسونگ بهترین پیشنهاد است، چون که این محصول به دلیل تنوعی که در ساخت خود دارد از بالاترین تا پایین‌ترین قیمت را در برمی گیرد. همین ویژگی قیمتی آن یکی دیگر از مشخصات بارز مربوط به این دستگاه است.

 

مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ

کیفیت کلی تلویزیون سونی نسبت به سامسونگ بالاتر است، هر چند کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ در نوع خود بی نظیر است اما در کل تلویزیون سونی دارای بالاترین کیفیت ساخت در میان سایر برندهای مشهور مربوط به این وسیله است.

 

پردازنده‌های مربوط به این دو دستگاه بسیار قوی و قدرتمند است و در این زمینه نمی‌توان اختلافی را قائل بود و هر دو شرکت در این زمینه عالی کار کرده‌اند.

 

در زمینه دوام قطعات، تلویزیون سونی به نسبت سامسونگ بهتر عمل کرده و دوام قطعات مربوط به تلویزیون سونی بسیار بالا است و این قضیه در مورد تلویزیون سامسونگ در حد عالی و خوب توصیف شده است.

 

برنامه‌های بسیار متنوعی در ساخت تلویزیون سونی به کار گرفته شده و از سیستم عامل اندروید با برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌کند. اما در تلویزیون سامسونگ از سیستم عامل Tizen با امکانات و برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌شود.

 

بهترین انتخاب برای دیدن فضاهای روشن و باز تلویزیون سامسونگ است و این در حالی است که بهترین انتخاب برای دیدن محتواهای ورزشی و سریع تلویزیون سونی است.

 

مدل طراحی محصولات بالارده در تلویزیون سامسونگ در نوع خود بی‌نظیر است و این مساله در ارتباط با تلویزیون سونی زیاد به چشم نمی‌خورد و محصولات بالارده و میان‌رده از نظر کیفیت ساخت زیاد تفاوت چشم‌گیری با همدیگر ندارند.

 

اما آخرین نکته در ارتباط با مقایسه این دو تلویزیون می‌توان به خرابی کم‌تر تلویزیون سونی نسبت به سامسونگ اشاره کرد.

 

در این مطلب به شکل کامل به مقایسه این دو برند پرداختیم و شما عزیزان می‌توانید با مطالعه دقیق محتویات آن تصمیم بگیرید که کدام یک از این محصولات را می‌خواهید انتخاب کنید. در حالت کلی نمی‌توان گفت کدام یک از این برندها بر دیگری برتری دارند و با توجه به شرایط خود و بودجه‌ای که در اختیار داریم می‌توانیم انتخابی مطمئن در این زمینه داشته باشیم.

منبع:

https://medad.io/@hporsamany2002/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF/

 

مزایای استفاده از ابزار چت آنلاین (گفتگوی آنلاین) چیست؟

نرم افزار چت زنده چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

نرم افزار پشتیبانی آنلاین پیام رسانی فوری در وب سایت شما بین کارشناسان و مشتریان را امکان پذیر می کند. شکل نرم افزار چت آنلاین لازم نیست همیشه یک جعبه متن پاپ آپ باشد، بلکه می تواند شامل اشتراک گذاری اسکرین، مکالمات صوتی، فیلم و موارد دیگر نیز باشد.

 

در بیشتر موارد، نرم افزار چت زنده مبتنی بر مرورگر است، به این معنی که مشتریان شما برای استفاده از امکانات نرم افزار چت آنلاین نیازی به دانلود یا نصب چیز دیگری ندارند. در صورت استفاده هوشمندانه، نرم افزار چت زنده همچنین از پتانسیل قابل توجهی به عنوان یک ابزار فروش برخوردار است.

 

چرا نرم افزار چت آنلاین یک ابزار ضروری برای خدمات مشتری است

در ادامه برخی از دلایلی که گفتگوی آنلاین را تبدیل به بخشی مهم از استراتژی فروش می کند، آورده شده است:

 

با استفاده از نرم افزار چت آنلاین می توانید اطلاعات ارزشمند تحلیلی به دست آورید

مشتری ها به استفاده از نرم افزار چت زنده علاقه دارند

نرم افزار چت زنده را می توان به عنوان یک ابزار دیگر برای فروش استفاده کرد

با استفاده از نرم افزار چت آنلاین می توانید بهتر به مشتریان کمک کنید

با استفاده از نرم افزار چت زنده از بار تقاضاهای تیم پشتیبانی خود می کاهید

به دست آوردن اطلاعات ارزشمند با نرم افزار چت آنلاین

اگر ابزار چت آنلاین مبتنی بر وب شما به درستی با نرم افزار CRM شما یکپارچه شود، می تواند منبع فوق العاده ای از اطلاعات مشتری باشد. اضافه کردن رونوشت های چت زنده به سوابق تعامل با مشتری، نمای کاملی از آنچه که مشتریان در جستجوی آن هستند، نحوه استفاده از محصولات شما و اشکالات مسیر سفر مشتری در وب‌سایت شما را نمایان خواهان کرد.

 

علاقه مشتریان به نرم افزار چت زنده

مشتریان چت زنده را دوست دارند. گزارشی از تحقیقات eDigital در سال 2013 نشان داد که چت زنده بالاترین میزان رضایت مشتری در کلیه کانال های خدمات مشتری را دارد. این تحقیقات نشان داد که مردم در مقایسه با پشتیبانی تلفنی از گفتگوی زنده به دلیل دریافت پاسخ فوری و بدون دردسر توسط آن احساس راحتی می کنند.

 

پیگیری اهداف فروش با نرم افزار چت آنلاین

طبیعتا استفاده از نرم افزار چت آنلاین در ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری ارزشمند است، اما ارزش استفاده از نرم افزار چت آنلاین در فرایند فروش نیز به اثبات رسیده است.

 

تحقیقات فارستر نشان داد که “44٪ از مصرف کنندگان آنلاین می گویند که پاسخ دادن به سوالات توسط یک شخص زنده در فرایند خرید آنلاین از مهم‌ترین ویژگی هایی است که یک وب سایت می تواند ارائه دهد”.

 

نرم افزار چت علاوه بر اینکه برای کمک به مشتری مفید است، نتایج تحقیقات نشان می دهند که به دلیل حس مثبت افراد نسبت به نرم افزار گفتگوی آنلاین، استفاده از تکنیک های فروش جایگزین و بیش فروشی هم با استفاده از نرم افزار چت زنده، نرخ موفقیت بالاتری دارد.

 

کمک به مشتریان با ابزار چت آنلاین

به خصوص در مورد پشتیبانی فنی، کارشناسان معمولا از طریق یک فرایند قدم به قدم به مشتریان مشاوره ارائه می دهند. با استفاده از چت آنلاین کارشناسان می توانند صفحات نمایش را به مشتری نشان دهند، به تصاویری از بخش ها یا محصولات لینک دهند یا حتی صفحه نمایش خود را با مشتری به اشتراک بگذارند و یا کنترل کامپیوتر مشتری را به دست بگیرند.

 

منبع:

 

https://www.danapardaz.net/blog/advantages-of-online-chat/

رنگ آميزي يك ديوار بتني

 

نقاشي يك ديوار ساخته شده از بتن مي تواند موجب زيبا شدن محيط و يا همسو كردن آن با ساير منطقه مورد نظر باشد. با اين حال براي رنگ كردن ديوار ساخته شده از بتن بايد نكاتي را رعايت كنيد. شما بايد نوع رنگ مناسب را انتخاب كنيد، تعيين رطوبت ديوار، و افزودن بتونه قبل از رنگ كردن نيز حائز اهميت است.

براي خريد رنگ مخصوص سيمان مي توانيد به وب سايت جميل مراجعه فرماييد.كليك كنيد

توصيه مي كنيم از اين راهنمايي براي رنگ آميزي بتن استفاده كنيد.

گام اول انتخاب رنگ مناسب براي پروژه است. شما بايد رنگي را انتخاب كنيد كه در برابر نور خورشيد و رطوبت مقاوم باشد. رنگ بتن بيروني (Outdoor) براي اجراي طرح هاي فضاي باز مناسب است. با اين حال رنگ روغني نيز ممكن است بتواند نياز شما را برطرف كند. يك رنگ مناسب نيز براي قسمت داخلي ديوار انتخاب كنيد. رنگ پايه بتن در بسياري از مغازه ها و فروشگاه هاي رنگ فروشي و لوازم ترميم خانه وجود دارد. با اين حال شما مي توانيد از يك رنگ اكريليك نيز براي پروژه خود استفاده كنيد.

مرحله دوم تميز كردن ديوار ساخته شده از بتن است. براي پروژه هاي بيروني شستشو كننده قوي براي خلاص شدن از تماد گرد و خاك و غبار موجود بر روي بتن استفاده كنيد. براي پروژه هاي داخل خانه، ديوار ساخته شده از بتن را با آب و صابون تميز كنيد و به جاي استفاده از واشر(شستشو كننده) قوي از يك برس استفاده كنيد. هرگونه ترك و يا لكه اي را با استفاده از بتن تعمير كنيد. براي ساخت پچ (وصله) بتن دستورالعمل ها را دنبال كنيد. چاله ها را پر كنيد و از يك ماله براي صاف كردن بتن و همسطح كردن آن با ديوار استفاده كنيد. رطوبت ديوار را بررسي كنيد. رنگ به ديوار مرطوب به درستي اعمال نمي شود.

ديوار بتني را بتونه كاري كنيد. يك لايه پوشش بتونه بر روي بتن ايجاد كنيد و اجازه دهيد تا در طول شب خشك شود. يك لايه پرايمر بتن به سطح ديوار اعمال كنيد. براي اعمال رنگ مي توانيد از رول ها و يا برس ها استفاده كنيد. از هر روشي كه استفاده مي كنيد مطمئن شويد كه پرايمر به طور مساوي در تمام سطح بتن اعمال شده باشد. اجازه دهيد به مدت 24 ساعت پرايمر خشك شود.

ديوار را با رنگ بتن ، رنگ آميزي كنيد. رنگ حداقل بايد در سه لايه نازك اعمال شود. براي افزودن رنگ به بتن مي توان از رول، برس و يا اسپري استفاده كرد. در هر صورت نبايد رگه هاي قلمو در رنگ مشخص باشد. سپس مجددا 24 ساعت تا خشك شدن رنگ صبر كنيد.

در نهايت سيلر رنگ بتن را اضافه كنيد. دو لايه سيلر به ديوار ساخته شده از بتن با استفاده از رول اضافه كنيد. قبل از اضافه كردن لايه دوم، ابتدا اجازه دهيد لايه سيلر اول خشك شود. افزودنسيلر به رنگ بتن به پيوستن رنگ به بتن كمك مي كند و عمر آن را طولاني تر مي كند.

منبع:https://irbeton.ir/article/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8

 

پيدا كردن يك سمساري قابل اعتماد!

 

در قانون تجارت شغلي كه به خريد و فروش لوازم دسته دوم ميپردازد به سمساري ميگويند. در كل در تعريف كالاي دسته دوم مي توان اينطور عنوان نمود كه كالايي ميباشد كه قبل يك نفرآن را به صورت نو خريداري كرده است و در يك بازه زماني آن را مورد استفاده قرار داده و پس از مدتي به ديگران در ازاي پول و يا رايگان واگذار مي كند.كسي كه در اين ميان نقش رابط را بازي مي كند بايد داراي مهارت كافي در امر قيمت گذاري باشد تا هم سود معقولي به خودش برسد و هم بتواند مشتري را در سطح رضايت بالايي نگه دارد.رضايت مشتري در يك كلام به معناي بازگشت آن و معرفي مغازه به ساير دوستانش ميباشد.

 

براي فروش لوازم دست دوم خانه‌ي خودتان ميتوانيد به یک خریدار ضایعات در کرج مراجعه كنيد. اطلاعات بیشتر

 

چگونه يك سمساري خوب پيدا كنيم؟

 

براي آنكه از هر لحاظ به خريداري كه كالاي شما را خريداري مي كند اعتماد كنيد،بايد يا به صورت حضوري و يا اينترنتي در جستجوي بهترين سمساري باشيد.با جستجوي و دقت مي توان با سابقه ترين مراكز خريد و فروش كالاهاي دست دوم را يافت و كالاي خود را واگذار كرد.در برخي موارد هم شما قصد داريد كالاي دست دومي را تهيه كنيد كه باز هم مي توان از فضاي مجازي كمك گرفت.معمولا افراد با تجربه و كاربلد سوابق خود و آدرس مغازه و هر آنچه كه لازمه مشتري است را در فضاي مجازي منتشر مي كنند تا به بهترين نحو ممكن براي مشتريان قابل دسترس باشند.يكي از مواردي كه در يافتن مركز خريد و فروش كالا دست دوم خوب بايد مد نظر داشت ميزان سابقه اي است كه آن مركز دارد.بديهي است هرچه قدر سابقه آن بالاتر باشد ميزان اعتماد به آن نيز بالاتر است. جهت كسب اطلاعات بيشتر با سمساري تهران در تماس باشيد.

 

سمساري محلي است كه در آن كالاهاي دست دوم خريد و فروش مي شوند.

 

اكثر مردم حداقل يك بار تجربه خريد يا فروش كالاي دسته دوم را داشته اند. زماني كه شما نياز داريد كالايي را با قيمت مناسب خريداري كنيد و يا نياز داريد يكي از وسايل منزل، اداره و يا فروشگاه خود را تعويض كنيد، اولين گزينه اي كه به ذهن مي رسد مراجعه به يك سمساري است. براي مراجعه به يك فروشگاه سمساري به خصوص در شهرهاي بزرگي مانند تهران بايد هزينه و زمان زيادي صرف كنيد، كه ممكن است حتي براي برخي از ما دشوار و هزينه بر باشد.

 

در اينجا من سمساري دپوچي را به شما معرفي مي كنم كه به راحتي و فقط با يك تماس تلفني ميتوانيد با آن ها در ارتباط باشيد.

 

منبع:

 

https://www.javanonline.ir/fa/news/1050397/%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 

 

کدام تلویزیون سونی را بخریم؟

نکات مهمی در خرید تلویزیون سونی وجود دارد که بهتر است حتما پیش از خرید بدانید. سری جدید تلویزیون های سونی، جایی برای مردد شدن مشتری های خود باقی نگذاشته است. ساختاری ظریف، تصویری با کیفیت بسیار بالا، نمایشگر هوشمند و ساختاری قدرتمند که دل تمام مشتری ها را خواهد برد. تلویزیون سونی 4k و 8k آن در سال 2019 رونمایی شد. اندازه نمایشگر این تلویزیون ها متفاوت است که بزرگترین آنها با اندازه 85 و 98 اینچ مربوط به مدل8k است.

براي خريد تلويزيون سوني x9000h به فروشگاه سوني شهراد مراجعه كنيد

 

خرید تلویزیون سونی 4k: اندازه نمایشگر 2160*3840 است. وضوح تصویر در این نوع تلویزیون ها به مراتب بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی است. اگر جزئیات تصویری که میبینید برایتان مهم است، ما به شما سری تلویزیون سونی 4K را پیشنهاد می دهیم.

 

خرید تلویزیون سونی 8k: جدیدترین فناوری وضوح صفحه نمایش که بیشتر از 33 میلیون پیکسل در صفحه نمایش این تلویزیون ها وجود دارد. این نوع تلویزیون ها وضوح نمایشی به اندازه 4320*7680 دارند و این به راستی خیره کننده است. این نوع تلویزیون ها در اندازه های بزرگ موجود هستند.

خرید تلویزیون سونی فول اچ دی full HD: در یک کلمه می توان گفت همه پسند است. هر آنچه شما در دیدن تصویری باکیفیت و واضح نیاز دارید را فراهم می کند اما عمق جزئیات و کیفیت آن کمتر از دو سری قبل است. اندازه نمایشگر فول اچ دی 1080*1920 است. اگر اندازه تلویزیون شما کمتر از 39 اینچ است، این سری بهترین گزینه است اما برای اندازه های بزرگتر تلویزیون سونی بهتر است انتخاب های دیگری داشته باشید.

چرا همه به دنبال خرید تلویزیون سونی هستند؟

وقتی در عمق تصویری که می بینید گم شوید و احساس کنید هیچگاه تصویری به این وضوح و زیبایی را پیش تر ندیده اید، شما نیز مجذوب این تلویزیون ها خواهید شد. کیفیت بسیار بالا، پیشتاز بودن در عرصه جهانی، امکانات جانبی و خدمات زیاد، ضمانت فروش و خرید تلویزیون سونی، رضایت بالای مشتریان، زاویه دیدن گسترده، هوشمندی و ساختار بی مانند از جمله دلایل محبوبیت زیاد تلویزیون سونی است. پس اصلا جای تعجب نیست که همه به دنبال خرید تلویزیون سونی برای فضاهای مختلف از جمله مسکونی، اداری، خدماتی، رفاهی و ... باشند.

 

تمام مدل های سونی از کیفیت بالا برخوردار هستند و این برند هرساله مدل های رده جدید خود را با امکانات جدید ارائه می دهد.

پردازنده های تلویزیون سونی از نوع پردازنده های قوی X1™Ultimate است.

تصویر و صدا به طور کامل از صفحه نمایش پخش می شود. برای همین زنده بودن تصاویر به حد باورنکردنی بالاست. سونی از تکنولوژی Acoustic Multi-Audio در اسپیکر تلویزیون های خود استفاده میکند.

تفاوت تلویزیون LED، OLED و QLED

تفاوت اینها به کیفیت تصویری که ارائه می دهند برمی گردد. از میان آنها، OLED بهترین کیفیت تصویر را دارد. اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون سونی هستید، دست روی همین مدل آن بگذارید. کیفیت این تلویزیون ها به مراتب بیشتر از تلویزیون های LED است. صفحه یکنواخت، زاویه دید بسیار گسترده، سیاهی یکنواخت و بی مانند از ویژگی های این تلویزیون است. از طرفی تلویزیون سونی QLED مانند LED است، با این تفاوت که در آن از نانو ذره هایی به نام نقطه های کوانتومی استفاده شده است. جالب است بدانید که این تکنولوژی را برای اولین بار شرکت سونی در سال 2013 ارائه داد. اما امروزه چند برند مشهور این نوع تلویزیون ها را تولید میکنند.

منبع:

https://medad.io/rzz


 

بیزینس کوچینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بیزینس کوچینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بیزینس کوچینگ یک روش جدید و موثر برای پیشرفت کسب و کار و افزایش درآمد است. بیزینس کوچ شما را از اشکالاتتان مطلع کرده و فرصتهای پیشرفت را نشانتان می‌دهد.

برای موفقیت در کسب و کارهایتان میتوانید بهبیزینس کوچینگ آرش اسماعیلی مراجعه کنید.
 

 ««بیزینس کوچینگ»»   یکی از آن موضوعات داغ و جدید دنیای کسب و کار است. از آن دسته موضوعاتی که باعث تغییر و تحولات زیادی در این زمینه شده است به قولِ فرنگی‌ها یک گِیم چِنجِر واقعی بوده است.

به استناد تحقیقات گسترده ی جهانی، حدود 98 درصد از افرادی که در این دوره‌ ها شرکت کرده اند، به موفقیت چشمگیری در کسب و کارشان دست پیدا کرده و خواستار این بوده اند که این کوچ کردن در تمام سال های فعالیتشان ادامه داشته باشد!

بیزینس کوچینگ چیست و چه فوایدی دارد؟

اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم، میتوانیم بگوییم همانطور که کشتی گیر به یک مربی نیاز دارد که در زمان مسابقه در بیرون گود بازی را تماشا کند و به او در شکست رقیب کمک نماید، هر کسب و کاری هم به یک بیزینس کوچ نیاز دارد که از بیرون به شرایط شرکت و گروه نگاه کرده و بتواند اشکالات و فرصت های موجود برای پیشرفتش را ببیند و آنها را به کارفرما یا مدیر گوشزد کند.

نقش مشاوره ای و هدایتی بیزینس کوچ در کسب و کار باعث ایجاد یک برنامه برای رسیدن به اهداف تعیین شده ی شرکت میشود، در نتیجه ی همه ی فعالیت های مجموعه جهت گیری میشوند و در مسیر درستی قرار میگیرند.

مسیر کسب و کار پر از موانع غیر قابل پیش بینی است اما بیزینس کوچ به منزله ی شخصی است که چند قدم از شما جلوتر ایستاده است و آن موانع را دیده و از آنها مطلع است؛ پس میتواند به شما بگوید که جلوی پایتان را نگاه کنید تا در چاله های شکست نیفتید.

آیا شرکت در دوره آموزش بیزینس کوچینگ مفید است؟

آموزش هایی که قرار است در یک    دوره بیزینس کوچینگ    ببینید مجموعه ای از مهارت ها و ابزارهایی هستند که به شما کمک میکنند در مسیر کسب و کار از رقبا پیشی بگیرید.

درست است که موضوعاتی مانند باور و انگیزه مسائل مهمی در کسب و کار هستند و در ابتدا همچین مباحثی به افراد کمک میکرد در مسیر درستی قرار بگیرند، اما دوره آموزش بیزینس کوچینگ دوره ی پیشرفته تر و مدرنتری است که به مباحث بسیار جدیدتری میپردازد.

در این دوره شیوه ی درست مدیریت کسب و کار به روشی عملی به شما آموزش داده میشود و دیگر صحبتی از دروس تئوری، طولانی و خسته کننده نیست. آموزش های این دوره در جهتی است که به شما کمک میکند در سریعترین زمان ممکن به درآمد زیادی برسید و مگر این آرزوی هر کسی نیست؟

نکته ی جالب توجه در مورد دوره های آموزش بیزینس کوچینگ این است که آموزش های آن تنها مختص افرادی نیست که صاحب یک کسب و کار هستند. در واقع میتوان دانش پذیران این دوره را در سه دسته طبقه بندی کرد:

  1. افرادی که در حال حاضر کاری ندارند و به دنبال شروع یک کسب و کار جدید هستند.
  2. افرادی که کسب و کار مخصوص خود دارند و میخواهند درآمد بیشتری داشته باشند.
  3. و کسانی که خودشان میخواهند یک بیزینس کوچ شوند.

در یک دوره بیزینس کوچینگ کاملاً کاربردی و عملی، به شما یاد داده میشود که چطور یک ایده را خلق و اجرا کنید. چطور از ابزارهای کسب و کار استفاده کنید، چطور سیستم سازی و اهرم سازی کنید، چطور در زمان کم درآمد زیادی کسب کنید، چطور برون سپاری کنید، چطور یک بیزینس پلن طراحی کنید و...

منبع:

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/01/30/2487681/%D8%A8%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%B3-%DA%A9%D9%88%DA%86%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 

چگونه با پیستوله رنگ آمیزی کنیم؟

 

یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌های رنگ‌آمیزی (چه برای در و دیوار خانه، چه ماشین و چه ابزار و وسایل دیگر) رنگ‌آمیزی به‌وسیله پیستوله رنگ است. اما کاربر برای استفاده از این ابزار به تخصص و قابلیتی نیاز دارد که باعث می‌شود در حین انجام کار با مشکل خاصی مواجه نشود.

برای خرید انواع رنگ ساختمانی میتوانید به وب سایت رنگ جمیل مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر

مشکلات احتمالی که ممکن است در حین رنگ‌آمیزی با پیستوله رنگ جلو راه‌تان بایستد عبارتند از: پاشیدن رنگ به چشم‌ها، دهان و بینی کاربر که ممکن است آسیب‌های جسمی جدی را در پی داشته باشند، یا عدم کیفیت کار و همینطور دریافت بازخورد و نتیجه نامناسب. برای اطلاع از روش‌های پیش‌گیری از چنین مشکلاتی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

رنگ‌آمیزی با پیستوله رنگ به مقدماتی نیاز دارد که موجب افزایش کیفیت رنگ نهایی و همین‌طور افزایش میزان چسبندگی آن می‌شود. در ادامه به تشریح این موارد می‌پردازیم.

انتخاب رنگ و تینر

با وجود اینکه رنگ‌آمیزی چیزهای مختلف با پیستوله رنگ برای رنگ‌های روغنی به مراتب آسان‌تر از بقیه رنگ‌ها است؛ اما برای رنگ‌آمیزی با این دستگاه می‌توان رنگ‌های لاتکس و آکریلیک را هم مورد استفاده قرار داد. اضافه کردن یک تینر مناسب به رنگ، این امکان را ایجاد می‌کند که رنگ‌هایی با غلظت و چسبندگی بیشتر هم بتوانند راحت‌تر از لوله و بقیه قسمت‌ها عبور کرده و به نازل برسند.

آماده‌سازی وسایل یا فضای مورد رنگ‌آمیزی

در اولین مرحله که آماده‌سازی وسایل و فضا است، ابتدایی‌ترین کاری که باید بکنید این است که رنگ و تینر را در جای مناسب خود قرار دهید. بعد از آن باید زمین، مبلمان یا چیزهای دیگری که در محل رنگ‌آمیزی هستند و نمی‌خواهید رنگشان کنید را با پلاستیک، پارچه یا … بپوشانید. در بعضی از موارد باید قسمت‌هایی که نیاز به رنگ‌آمیزی ندارند را هم بپوشانید؛ که انجام این کار با استفاده از چسب و کاغذهای نقاشی، روزنامه یا … امکان‌پذیر است. لزوم انجام این کار از آن جهت است که ممکن است در فضای باز و جاهایی که باد می‌وزد ذرات رنگ به نقاطی دورتر از چیزی که ما انتظار داریم هم بپاشد. به علاوه باید مطمئن باشید که در فضای محل کار، تهویه مناسب هم وجود دارد.

استفاده از ماسک

از ماسک‌های دهان، دستکش و عینک استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید از خطرات احتمالی مانند تنفس ذرات رنگ و تینر یا پاشیدن‌شان در چشم‌هایتان جلوگیری کنید و به علاوه بعد از اتمام کار رنگ‌آمیزی با پیستوله رنگ، هم تمیز بمانید.

آماده سازی سطوح برای رنگ‌آمیزی

سطح یا سطوحی که قصد دارید رنگشان کنید را تمیز کنید، گرد و خاک، روغن، زنگ زدگی، برچسب یا هر چیز دیگری که روی سطوح مورد رنگ‌آمیزی‌تان قرار گرفته‌اند را پاک کنید. در صورت نیاز به شست‌و‌شوی سطوح مورد نظر، برای رنگ‌های روغنی از روان کننده‌های معدنی و برای رنگ‌های آکریلیک یا لاتکس از آب و صابون استفاده کنید.

زیر سازی با رنگ آستری

  یکی از مراحل مقدماتی برای رنگ‌آمیزی با پیستوله رنگ، زیرسازی است. برای انجام این کار باید سطح مورد نظر را با اولین لایه رنگ (رنگ آستری) بپوشانید. بعد از خشک شدن رنگ آستری باید ناصافی‌های احتمالی موجود را با سمباده و کاردک برطرف کنید و بعد از آن یکی از وقت‌گیرترین بخش‌های رنگ‌آمیزی یعنی لکه‌گیری را شروع کنید.

 آماده‌سازی کمپرسور

بعد از انجام مقدمات کار، نوبت به شروع کار با پیستوله رنگ می‌رسد. با وجود اینکه استفاده از این وسیله کار سختی نیست اما باید نکاتی را درباره‌اش بدانیم و رعایت کنیم.

 تنظیم فشار

قبل از اینکه از پیستوله استفاده کنید، باید میزان فشار آن را تنظیم کنید. کمپرسور یا همان پیستوله رنگ باید یک رگولاتور داشته باشد که با استفاده از آن بتوانید میزان فشار پاشیدن رنگ را تنظیم کنید و بتوانید به بهترین شکل ممکن رنگ مورد نظرتان را اسپری کنید. میزان فشار رگولاتور را در بازه 12 الی 25 پوند بر اینچ مربع تنظیم کنید، برای اطلاع از روش‌های تنظیم دقیق‌تر می‌توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید.

اتصال سوپاپ هوا

سوپاپ هوا را متصل کنید و مطمئن باشید که محکم در جای خود قرار گرفته است، در صورت نیاز می‌توانید از نوار تفلون یا … استفاده کنید. اگر از تجهیزاتی با اتصال سریع استفاده کنید احتمال محکم شدنش خیلی کم است.

آماده‌سازی پیستوله رنگ

مقدار کمی از تینر رنگ را درون مخزن بریزید تا مسیر ورودی به لوله باز شود. دریچه اندازه گیری مایع ورودی را کمی باز کنید. زیر نازل یک ظرف بگذارید و ماشه را فشار دهید، معمولاً چند ثانیه طول می‌کشد که تینر از نازل بیرون بیاید، یعنی ابتدا کمی هوا خارج می‌شود و سپس رنگ با فشار خیلی کمی بیرون می‌آید. اگر این اتفاق نیفتاد باید قطعات را جدا کنید و علت به‌وجود آمدن این مشکل را برطرف کنید.

مخزن را خالی کنید

برای خالی کردن مخزن می‌توانید از یک قیف استفاده کنید و تینر یا روان کننده‌های معدنی را به ظرفشان برگردانید. توجه داشته باشید که به علت اشتعال‌زا بودن تینر و حلال‌های دیگر باید آن‌ها را در ظرف اصلی خودشان نگهداری کنید.

در این بخش از کار، باید رنگ‌آمیزی را شروع کنیم که شامل مراحل مختلفی است و در ادامه به شرح هر یک می‌پردازیم:

ترکیب رنگی

میزان رنگ مورد نظر را ترکیب کنید و مقداری از آن را که برای رنگ‌آمیزی احتیاج دارید در یک ظرف جداگانه و تمیز بریزید. اگر فرآیند رنگ‌آمیزی طول کشید قسمت‌هایی از رنگ که سفت شده‌اند را با اسفنج یا فیلتر رنگ جدا کنید، این تکه‌های سفت شده رنگ می‌توانند مسیر لوله و نازل پیستوله رنگ را مسدود کنند.

 رقیق کردن رنگ

رنگ را با تینر مناسب رقیق کنید. نسبت دقیق رنگ و تینر به نوع رنگ و تینری که استفاده می‌کنید، نوع نازل و پیستوله بستگی دارد؛ اما در کل میزان غلظت مناسب برای رنگ چیزی حدود 15 الی 20% است.

پر کردن مخزن رنگ

حدود 2/3 مخزن رنگ را پر کنید و سپس آن را روی پیستوله ببندید. مطمئن شوید که مخزن را محکم وصل کرده‌اید و وسط کار به طور ناگهانی از پیستوله جدا نمی‌شود.

تنظیم فاصله پیستوله رنگ

سر پاشنده پیستوله رنگ را در فاصله 12.5 الی 25.4 سانتی‌متر از سطح مورد نظر تنظیم کنید. اگر قبلاً از این دستگاه استفاده نکرده‌اید، تمرین کنید که بتوانید تفنگ پیستوله را در جهت‌های چپ و راست یا بالا و پایین موازی با سطح به خوبی تکان دهید و بتوانید آن را کنترل کنید.

 

فشار دادن ماشه برای پاشیدن رنگ

  ماشه را فشار دهید و آن را آنقدر تکان دهید (کم و زیاد کنید) تا به جایی برسید که قطراتی مازاد بر چیزی که نیاز دارید بیرون نریزد. بهترین کار برای تست اسپری این است که اول مقوا، قطعه چوب یا هر وسیله دیگری که نیاز ندارید را رنگ‌آمیزی کنید.

همه جا را رنگ کنید

در هنگام رنگ‌آمیزی توجه داشته باشید که تمام نقاط سطح مورد نظر را رنگ کنید، لبه‌ها، کناره‌ها و … .

 

مخزن رنگ را پر کنید

مادامی که در حال رنگ‌آمیزی هستید حواستان را جمع کنید که مخزن خالی نشود، به طور مداوم آن را چک کنید و قبل از اینکه مخزن خالی شود آن را پر کنید. اگر بین دفعات رنگ‌آمیزی وقفه ایجاد می‌شود هر بار که رنگ‌آمیزی‌تان به پایان رسید مخزن را خالی کنید، درون آن تینر بریزید و تینر را اسپری کنید تا خروجی دستگاه تمیز شود و رنگ در آن رسوب نکند.

صبر کنید که رنگ خشک شود

بعد از اینکه رنگ‌آمیزی تمام شد صبر کنید که رنگ خشک شود. وقتی که رنگ خشک شد لایه‌های دوم و سوم رنگ‌آمیزی را هم انجام دهید.

ادامه مطلب:

https://ronixtools.com/ir/mag/%D8%B1%D9%86%DA%AF%E2%80%8C%D8%A2%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد